![]() |
Hoeveel geld heb je vandaag uitgegeven? #2
omdat deel 1 vol zit
OT: 7,45 aan boodschappen |
€9,90 boodschappen
€370 aanbetaling vakantie Salou zomer 2009 Als jullie allemaal je (booschappen)uitgaven patroon vergeleken met die van voor de 'recessie', komen jullie dan tot de conclusie dat jullie voorzichtiger zijn? Ik denk namelijk dat de gewone burger in bijv. een supermarkt er nog niks van merkt, het wordt alleen enorm door de media opgeblazen. |
Citaat:
Mijn loont daalt niet, en overige vaste lasten worden ook niet duurder. Ik merk daarom ook niets van de crisis. |
€ 3,00 voor de parkeerautomaat, omdat ik te lui ben om van ver naar mijn werk te lopen. Nu moet ik nog steeds lopen trouwens, want als ik de auto voor de deur parkeer is het € 16,00 -O-
En vanavond zal d'r nog wel wat uit gegeven worden :o |
€50 Aan twee paar schoenen en €4.90 aan 'n bakje aardbeien en wat beleg voor op m'n boterham. (y)
|
€7,76 aan boodschappen
|
€ 4,40 voor 3 wijn, 2 bier, 2 goldstrike en een patatje mayo. (vanacht). Mooi gedaan lijkt me:o:p.
€ 6,85 boodschappen |
€88,- aan games.
|
€7,75 aan boodschappen
|
30 euro boodschappen bij de Albert Heijn
35 euro twee bh's en twee slipjes 7 euro strijkplankovertrek, deodorant en bodylotion 7 euro potje olijven, pijnboompitten en onderzetters |
Gisteren:
40 eutjes aan Bier en Eten.. Vandaag: 3 euro nog wat aan ontbijt.. Verder geef ik niks uit want ik blijf lekker brak thuis :D |
75 euro aan eten en drank met koninginnedag en vandaag alleen 6 euro pakje marlboro
|
Bijna €35,- aan boodschappen vandaag.
|
€25 Aan boodschappen en 'n telefoonkaart, vanavond ook nog €10 voor cadeautje voor collega bijleggen en dan nog wat zuipen... :)
|
gisteren 11 euro aan boodschappen, en 2,60 voor een treinkaartje.
Vandaag zal he wel 0 blijven :o |
Citaat:
|
Citaat:
Hoogstens dat ik in positieve zin geprofiteerd heb, want omdat de autoprijzen zijn gedaald was het voor mij een extra reden om in deze tijd mijn auto te kopen. |
€300,- als aanbetaling op meubels die we gekocht hebben.
|
Nog niets, maar straks haal ik nog een pak Sultana's en ik heb nog beltegoed van €20,- nodig, dan vind ik het wel weer mooi geweest.
|
€18,- aan boodschappen
|
€3.6 Voor twee warme worstenbroodjes en €27.55 aan boodschappen... Best wel veel bedenk ik me nu. :eek: Zit wel 'n bakje aardbeien tussen én ook 'n doos ontbijtgranen waar ik normaal gezien anderhalve maand mee toekom. :o Denk er nu wel aan dat ik melk vergeten ben. :(
|
€ 16,21 boodschappen bij de Jumbo (naast de gewone boodschappen veel fruit en groente)
€ 23,22 boodschappen bij de Lidl (veel dingen om mijn voorraden weer aan te vullen) € 13,40 bij de Hema (horlogebandje, oogpotlood en eyeliner) |
€2,10 aan een frietje met ketchup
Achteraf vind ik het trouwens best zonde, maarja, ik had honger. -o- |
Citaat:
|
Citaat:
|
27,25 bij de H&M
(zo vroeg al? ja ja.. bestelling betaald ;)) |
38,00 aan 3 nieuwe setjes ondergoed
6,00 voor haarverf 3,00 voor een theedoos |
Citaat:
Ik heb erm, nog niets uitgegeven vandaag! *O* Maar straks misschien wel eten gaan halen, als ik over 'n kwartier nog altijd geen zin heb in koken. :o |
Citaat:
|
Moet je iemand zoeken eah? ;)
Vier pintjes gedronken op café vandaag, plus dan nog eens frieten gaan halen, da's toch €15 ofzo alles tesamen. :( |
€ 0,50 bij de Xenos voor een langwerpig bakje
€ 26,15 bij de Kruidvat aan diverse mondverzorgingsproducten, scheermesjes en afgedrukte vakantiefoto's |
2,95 voor een moederdagkadootje :)
|
€8,10 voor een treinkaartje en €0,95 voor een halfje bruin bij de bakker.
|
€ 0,70 aan een bioscoopkaartje + drinken
Personeelskorting (Y) |
Leuke korting! :eek:
Ik helemaal niets uitgegeven. (y) |
6,nogwat bij de supermarkt voor een heel bruin brood, afbakpistoletjes, afbakcroissantjes, vier appels, een pak sap, een pak yoghurt en een pakje tampons.
|
Niks! En dat staat voor vandaag ook niet in de planning. Vind ik ook wel eens het vermelden waard. (y)
|
Erm, €35nogwat in de ene winkel, aan boodschappen en zo'n opbergmanddoosding dat je kan opplooien en €4nogwat in de andere winkel, voor aardbeien, blikje Ice Tea en 'n vuilniszak!
|
1,70 voor een broodje kroket
1,90 broodje kipcorn Heah, bah, weer veel te vet gegeten vandaag... (gestopt met roken) |
4 aan ontbijt bij de AH To Go, had niets meer in huis. En net voor 16 boodschappen gedaan.
|
14,95 bij de Albert Heijn voor twee pakken LU Time Out koekjes, snijbonen, aardappelschijfjes, witlof, vruchtencocktail, vegaburgers, komkommer, prei, carbonarasausmix, penne, hagelslag, roze muisjes, sandwichspread en saté.
|
12 aan twee binnenbanden
|
€2,70 aan een flesje water, een pak Sultana's en vier rolletjes drop.
|
10,90 aan boodschappen
|
€5.66 voor sigaretten en 4 blikjes Golden Power bij de Aldi
€16.95 aan 2 shirtjes bij de Only €28 bij de Body Shop aan een kadootje en coconut body butter €8.50 aan 2 broodjes bij La Place €101 aan mijn vriend betaald i.v.m. een huurauto €78 aan P&O ferries voor een overtocht Calais-Dover en terug (maar dat is met creditcard dus is nog niet 'echt' betaald) Duur dagje.. :( En straks ook nog naar m'n stamkroeg, paar biertjes drinken... |
1,80 aan kaasbroodjes voor lunch
10 voor multifunctionele hanger, kledingshangers en een tafelstrijkplank bij de Ikea 6 nog iets voor eten bij de ikea Ik heb geloof ik deze week elke dag buiten de deur gegeten, mag wel weer eens leren koken :o |
1,35 aan een ham/kaascroissantje
21,90 overgemaakt aan Bol.com voor een boek 125 euro overgemaakt aan m'n moeder voor verhuiskosten 20 euro beltegoed 79 euro broek en een bolero-vestje bij V&D 7,90 voor een shirtje bij de H&M |
Teveel :o
6 euro koffie 35 euro rokje 8 euro legging 32 euro ondergoed 30 euro gepind voor stappen vanavond |
7,90 voor een onkruidwieder en een plantenschepje
3,95 voor een agenda 5,95 voor een verjaardagskalender 89 euro voor een zomerjas |
€9.03 bij de Aldi: ham, geraspte kaas, rundergehakt, 2 blikjes red bull en een pakje sigaretten
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:51. |