![]() |
Got no saai today. #589
Zo. Nu lekker wel.
Totaal aantal berichten: 501 Gebruikersnaam Berichten Chick Rock 81 Laisve 42 TopDrop 41 ecnelis 37 Lisa 34 *Miekjuh* 34 Tink* 20 Jaeger 20 Katje 20 Kazet Nagorra 20 Daboman 19 Neko* 16 Martiño 14 Kunst 12 Bas 12 Trimm Trabb 11 Pippeloen 9 Stefenootje 9 Hanneke 8 Secret Agent 7 Rode Panda 7 Idylle 7 Swlabr 6 Quis 6 Biertank 52 3 ~~Fantôme~~ 3 Lucky Luciano 1 Commendatore 1 N00dles 1 |
Chick Rock, verveel je je teveel? ;)
|
Omg sta ik nou alweer bovenaan :eek:
|
Dit is wel een beetje erg :o:o
|
Misschien tijd om toch een leven te gaan zoeken? ;)
|
Er was niks aan het handje, minuut later moest ik opeens overgeven. :confused: Ik ben best bang dat ik zwanger ben, ook al kan dat helemaal niet
|
Dan ga ik mar weer eens :p
Maar niet zonder jullie te verblijden met een heule mooie Waterhouse :bloos:
Spoiler
|
Ik vind Chick Rock gewoon stoer!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, dat je misselijk bent en moet overgeven wil hoplijk niet meteen zeggen dat je zwanger bent. En dan zou ik door de pil heen zwanger geworden moeten zijn, dat kan toch ook eigenlijk niet.
|
Citaat:
|
Eh daar zijn wel meer gevallen van bekend. :p
|
Citaat:
|
Het erge is het haar nog lukt om aandacht te trekken ook.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja maar ik ben even haar kont aan het bijkussen, want ze heeft net allemaal nare dingetjes over mij gezegd en als ik leif genoeg doe neemt ze het mischien terug. Kijk ik ben zo onzeker dat ik echt vet veel waarde hecht aan haar mening.
|
Citaat:
|
Citaat:
En bovendien, in principe is elke post die hier gepost wordt voor de aandacht toch? Anders kan je net zo goed niet forummen. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
En er is een verschil tussen om aandacht vragen en aandacht verdienen. :D |
Ik heb echt zo geen zin om aan mijn scriptie te gaan. ;x
|
Ik heb denk ik de Mexiaanse griep, noeess!!!111
;) |
Citaat:
|
Oeh tink dat klinkt wel echt spannend!
Trouwens om even stefenootje echt een beetje te verdedigen, ook al verdiend ze het misschien niet, ze heeft wel een beetje een punt. Vorige keer was ik 5 dagen te laat ongesteld, terwijl ik de pil sllik en ik was ook ontzettend aan het stressen en daarom ben ikv ergeten na mijn ongesteldheid de pil weer te gaan slikken maar ik heb wel seks gehad en nu stress ik ook en om het goed te maken heb ik twee pillen geslikt op de tweede dag, ipv 1 op de eerste en 2 op de tweede (ik weet dat het neit zo werkt, maar in mijn hoofd werkt het wel!) |
Hmm, confronterend dit. Elke keer dat ik een tabblad sluit, komt mijn Nederlands examen wat ik aan het oefenen was naar voren. :lisa:
|
Citaat:
|
Neko ga dan leren sufkip!
|
Ik ben bezig alleen niet met Nederlands! Ik doe meerdere dingen tegelijk, want ik ben een vrouw en kan dat!:y
|
Ja maar doe dan verschillende vakken tegelijk en niet vakken en niet-examen-dingen
|
@ Panda: ik dacht dat overdinkel bij Losser hoorde :bloos:
|
Mijn broer heeft nog helemaal geen flikker gedaan voor z'n examens. En als ik jou zo hoor denk ik dat je je best prima aan het voorbereiden bent. :Y
|
@kunst; Ja maar dat doe ik ook! Ik doe scheikunde en wiskunde tegelijk! En ik forum en ik luister muziek en ik drink koffie en ik doe af en toe ook nog wat Nederlands. :bloos: Eigenlijk doe ik heel veel, alleen misschien niet zo tactisch, maar dat merken we dan ook wel weer vanzelf.
|
Citaat:
|
Ach elke oen kan slagen. :p
|
Maar ik ben geen oen, vandaar dat het ook zo spannend wordt. ;)
|
ik weet nog dat ik mn eindexamens uiteindelijk makkelijker vond dan mn tentamens...
|
Dan slaag je juist makkelijk! :p
|
Citaat:
|
Ik ben blij dat jullie zoveel vertrouwen in mij hebben! Nu ik nog. :o
|
Maar goed, ik ga even een pauze inlassen en mij tussen alle boeken/losse blaadjes/rondzwervende pennen vandaan wurmen om wat aan mijn kamer te gaan doen. Ook nuttig.
|
mensen ik moet echt stoppen met forummen
heb behalve uitslapen en tennissen nog geen flikker uitgevoerd vandaag :o |
Je kan wel forummen en daarnaast nog dingen doen, zo kom ik mijn dagen ook door! :y
|
ja maar ik hoef geen dingen aan de computer te doen ;)
|
en ik heb bijna 16 000 posts
|
Ik ook de helft van de tijd niet. :bloos:
|
dus eigenlijk moet ik nog even doorspammen
oww dan krijg je dit: "Dit forum vereist dat je 10 seconden wacht tussen het verzenden van berichten. Probeer het nogmaals over 1 seconden" |
Citaat:
|
Ik heb best veel gedaan voor mn gevoel, want het is voor mij nog redelijk vroeg (normaal begin ik nu pas met werken ;)).
Ik heb taart gebakken en mijn haar laten knippen en opgeruimd en ik numaak ik schoon! Dan ben ik na het boodscahppendoen klaar voor alle leuke dingen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:57. |