![]() |
The Sound of Saailence #590
Gaat uw gang :)
|
Citaat:
Robertson is wel oké, maar ik had liever gehad dat Carter wat verder zou komen. |
Gosh, Alicia Silverstone is echt vreselijk irritant :d
|
Iedereen een beetje fijne vrije dag gehad?
|
Zeker :) Jij ook? Nog iets leuks gedaan?
|
Op de rommelmarkt rondgelopen omdat mn vriend dat leuk vond. En verder niks bijzonders.
|
Ja, dat heb ik ook even gedaan. Maar het was echt belachelijk druk, dus echt leuk was het niet :p
|
'omdat m'n vriend dat leuk vond' ook echt :D Klinkt heel enthousiast, Martino ;)
|
Ik heb nog een paar beren gekocht op de rommelmarkt <3 :hartje:
|
Een heule grote voor 50 cent en 2 kleine voor een euro stuk :)
|
Ik was in Baarn, want jarige tante, ben met wat kakmensen van daar bij een optreden geweest van een of andere nederlandse zanger, wat eigenlijk wel leuk was.
|
Hihi Baarn :) m'n oom en tante wonen daar, en die zijn echt heul erg kak
|
Citaat:
Vieze dingen genast, draadstaal gekeken en uitgeput op de bank gehangen. Zzzzzz. |
Zet 'm op Neil!
|
Hay mensen.
|
Goedenavond.
|
Ik heb overigens frisbeegolf gespeeld en ik scoorde 127 boven par.
|
Citaat:
Citaat:
|
Hai.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
En hoe is het met jou? Gisteren of vandaag nog de stad in geweest ofzo? |
Ik ga even foto's posten doen :) Alweer xD Dit keer van m'n beren. En van mij :Bloos:
|
Miek :d alweer?
|
Citaat:
Ja met mij wel prima. Een druk sociaal weekje achter de rug, morgen nog een verjaardag (y) |
Citaat:
|
Citaat:
Leuk DP :) |
Wohoho ik heb wat gemist vandaag.
|
Citaat:
;) |
Inderdaad.
|
Citaat:
|
Ik lag vandaag tot 1 uur in m'n nest (door gister) en toen ben ik naar Sappemeer gegaan. Ik ben nu thuis, maar niets meegekregen van alle heisa.
|
Citaat:
|
Citaat:
Yeah. :) |
Hahahaaha op hyves had ik net ene "Zanger Kapleone" gevraagd of hij dit wou spelen op een optreden van 'm:
http://www.youtube.com/watch?v=Ubryx5b5awo En nu kreeg ik als reactie: Citaat:
|
http://kapalone1.hyves.nl/ Dat is 'm.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Nee. Maar hàllo het was veel te druk :D
|
Ja idd. Jezus het heeft echt eeuwig geduurd voordat ik een vriendin had gevonden waarmee ik had afgesproken haha.
|
Citaat:
|
Dikke kans dat het gewoon tussen je oren zit Chick, waarschijnlijk wordt het een stuk minder als je dit gaat geloven.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zag die reactie van Kazet trouwens al aankomen toen ik z'n nick achter het topic zag staan.:p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo had ik vorig jaar ook met iemand afgesproken op het bevrijdingsfestival. Wij konden elkaar niet vinden. Krijg je een smsje: "Hee ik sta bij de hamburgertent!"
Alsof daar geen 300 van zijn. :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:53. |