![]() |
wie zou jij willen meeten deze zomer?
Rasmusje, wel in haar werkruimte dan.
|
ik doe niet echt heel erg aan meets en zeker geen groepsmeets :o
|
het gaat om het idee, niet dat je het daadwerkelijk gaat doen, gewoon wie je interresant of leuk lijkt
|
oke ;)
DP en Kunst heb ik al eens gemeet evenals LF. Lisa wil ik nog wel meeten want ik heb af en toe best grappige gesprekken met haar en een schijnbaar totaal verkeerde voorstelling van hoe zij eruit ziet. Andere mensen die ik an sich wel zou willen meeten zijn Absinthe (die eindelijk weer eens komt posten), Neko*, Quis, Chick Rock, Miekjuh, Missy (want aan haar nimmer duidelijke foto's hebben we natuurlijk niks), Pip, Kazet, Katje, TopDrop en eigenlijk ook wel Rups al zie ik hem hier nog nauwelijks. En Stefenootje want ze lijkt me heel aardig en misschien werkt het als we live zouden vertellen dat ze niet onzeker hoeft te zijn ;) maar ik durf toch niet ;) en oww... slijmtopic :p |
Ik heb al vaker zo'n lijstje gepost. Ik wil vooral Pip, Soija, CS en Miekje nog wel eens meeten. En ook wel meer, maar ik heb geen zin om lange lijstjes te typen.
|
Sterrenmeis, kenne we lekker Rotterdams ouwehoeren met mekaar.
Para, CS, Uice en de rest van de DK'ers met een coole smaak. |
Oja sterremeisje natuurlijk! hoe kan ik haar vergeten!
|
Alle DK'ers die gewoon tof zijn en smaak hebben. Zij die weten wat ik bedoel, verzamelt op Amersfoort CS!
Overigens vind ik het best wel jammer dat er niet meer DK-meets met leuke mensen komen. En ja, dan kan je wel zeggen van 'neem zelf eens wat initiatief, luie aap', maar dat is het hem nu net, daar ben ik te lui voor. |
Citaat:
|
*o*
|
Ik wil nog meeten:
Barabas, Chick Rock, Quis, Bas, Fizzle, Neko*, Martino, Soija, Sterrie, Pip, Kazet, Uice en Para. En vast nog wel meer maar die be ik dan vergeten. |
Chick Rock
Paranoïde Jaeger Ach hell, wat Noodles zegt :p |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
OT: Ik wil graag meeten, ook al heb ik sommigen al gezien, Neko*, Sterretje, Martino, Rasmusje, Lisaah, Panda, Jaeger, Miekjuh en eigenlijk wel meer maar het nieuws begon op de radio dus ik was afgeleid en nu weet ik het niet meer:D |
Soija (om te kunnen zeggen dat ik Soija gemeet heb), Sylph, Tink, EoS, Lisa, en in principe alle mensen die ik al eens eerder gemeet heb en alle andere leuke dk mensen die ik vergeet op te noemen.
|
Ok nou ik denk wel wat van weerwolven; niet dat het ooit gaat gebeuren denk ik dat ik naar zo'n meeting kom; maar volgens TS ging het om het idee; dus Fantôme, Lisa, Flyaway, Sterrenmeisje, Krynn, Kunst, DP, Bas, Para, Coolkast, en jij die ik vergeet; daar ben ik wel benieuwd naar :)
|
Nou, Martiño, Miekjuh, Barabas, Bas, Neko, Lisa, Paranoide, Chick Rock, Kazet Nagorra, N00dles, Rasmusje, Rode Panda, Betercore, Kuise Keizerin, Dittrich (!!!!!), Quis, fizzle-fluffy, Fantome, foefighter, Ieke, flyaway, zoef de haas, ecnelis, Laisve, Missy, Andijvie.
Zo, dan heb ik de meeste wel denk ik. Uiteraard staan zij die ik al gemeet heb er niet in. :) |
@ Fantôme, Miek, Soija, Havock, ten eerste: :bloos:, ten tweede: ik wil jullie ook wel meeten *O* (in theorie dan, want meeten is eng :o).
Verder ben ik ook wel geïnteresseerd in Lisa, DP, Laisv, Fizzle, Quis, Kunst, Uice, Tink en uhm.. volgens mij vergeet ik nu mensen :) |
Privemeet!
|
Privemeets zijn ook eng :o
|
Mja, met zn vieren is de ideale combinatie, vind ik. :o
|
Firdaus :Y
|
:bloos: Ik ben genoemd
fizzle-fluffy, rasmusje, kazet, para, soija, uice, betercore, vergeet er vast nog een paar |
Fantome!
En flyaway. En neko nog wel weer een keertje:o |
hm, leuk topic :)
Naast de mensen die ik al gemeet heb en geregeld zie wil ik Calyx, Lisa, flyaway en ~~Fantôme~~ iig wel eens meeten, verder mss nog wat onzinners, maar daar kan ik zo niet opkomen ;) |
Als ze maar uit de buurt van rotterdam komen ;)
|
Citaat:
|
Niemand noemt mij. :'(
[emo] *snij* [/emo] |
Maar ik heb jou al gemeet!
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ohw ik heb er weer een paar, Quis, Chick Rock en die kleine plank:d
|
Citaat:
Zo. Nu sta je er officieel bij. :p |
hallo :o
|
Ik ga te vaak naar meets, nu wil niemand me meer meeten :D :p
|
T_ID
|
Citaat:
|
Lastige vraag.
Als ik ooit nog op een meet kom zou het leuk zijn als er waren: Sterrenmeisje, gewoon omdat. Paranoïde, omdat ze gaaf overkomt en ik een beetje geïntimideerd door haar ben en ik wil kijken of dat irl ook zo is. Kunst, omdat we denk ik wel gezellig kunnen kletsen Chick Rock en Lisa om dezelfde reden. Kazet uit fascinatie. Pip omdat ze zo lief lijkt. Rasmusje inclusief haar werk. Verder is er geloof ik geen enkele forummer die ik níet zou willen meeten dus eigenlijk slaat dit lijstje niet echt ergens op. |
Citaat:
[vrolijk-als-klein-meisje-van-8] *doet een dansje* [/vrolijk-als-een-klein-meisje-van-8] |
Oh en Katje!
En vast nog wel meer mensen waar ik nu zo snel niet op kom. /disclaimer. |
sommige mensen uit het lettertjestopic van onzin zou ik weleens willen meeten.
|
Niemand, want ik vind jullie allemaal eng :(
|
Wij jou ook dus dat maakt niet uit.
|
Toe maar.
|
;)
|
:P
Maar, ik ga toch niet meeten op s.com. Misschien later. En ik wil Rups wel meeten, met een andere site. Oh, en Barabas. Dan wordt hij misschien weer lief :D :D (tu) |
Ik zou Pip en Kazet best graag willen meeten, en dan met LL erbij. Stelletjesmeet, huhu!
|
Ik wil Stefenootje nog wel meeten (y) Want ze zou nog eens thee komen drinken! En ik wil ook Lisa en Kunst meeten. Vooral omdat Kunst mij extra liefde stuurde op de meet *O*
En CS en Flyaway zijn mijn forumvriendjes, jullie weten :) |
oja, flyaway en dm lijken me ook wel leuk om eens te ontmoeten ;)
|
Jet!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:27. |