![]() |
sex met een (slotjes)beugel
Hee allemaal,
Ik heb sinds een week een slotjesbeugel. Aan de binnenkant van mijn kiezen zitten aan de ringetjes kleine elastiek haakjes, deze lijken op een gevaarlijke plek te zitten voor het 'liefdesspel'. heeft iemand ervaring en of tips voor het pijpen met een beugel of gepijpt worden door een beugel? |
Tip: niet pijpen.
|
Citaat:
Welke problemen verwacht TS dan? |
Dat je kaak dichtklapt als je hem te ver open doet en je zijn geslacht eraf bijt?
Je kunt die elastiekjes toch uitdoen? Het maakt heus niet uit als je die alleen tijdens de seks uitdoet, zolang je daarna maar weer nieuwe indoet ;) |
als ik puur naar de topictitel kijk, krijg ik rare visuele voorstellingen...
|
is niet nodig Qimm :p
|
Pijpen kan gewoon hoor. Ik heb geen klachten gehad toen ik nog een beugel had. ;) Gewoon een beetje voorzichtig doen en kijken waar de grenzen liggen met zo'n ding. En elastiekjes moet je natuurlijk sowieso niet in doen tijdens de seks en zoenen.
|
Citaat:
|
Katje naamzoek!
:bloos: |
:D gewoon voorzichtig zijn, dan is er niks aan de hand ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nou je leert wel voorzichtiger pijpen met een beugel.;) maar ook hier; nooit geen velletjes blijven haken of huilende vriendjes gehad. als je voorzichtig begint en een beetje aftast hoe t gaat met die dingen op je tanden, komt t vanzelf goed.(y) en elastiekjes uit inderdaad.:y
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Meer tong, minder wang
|
En t ziet er wel geil uit dus dat is weer positief.
|
Citaat:
|
zoalng je niet met je tanden over ze lul raspt terwijl je normaal pijpt zie ik nogsteeds geen probleem :S
|
Citaat:
Verder brengt het geen enkel probleem. |
Die haakjes zitten op de metalen ringetjes op mijn 4 8erste kiezen boven en 8erste 2 beneden. Aan die haakjes zitten mijn elastiekjes van boven naar beneden. De haajes zonder elastiekjes zitten eigenlijk het meeste in de weg bij het pijpen, ik ben bang dat ik hem daarmee bezeer...
|
doe er van dat was op dat je bij de ortho krijg!
|
Wat een gaye up.
|
:d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ahh ok
|
Misschien, als je hard bijt... voelt hij de andere pijn dan niet! :D
(kortom, be carefull, dan zou het geen kwaad moeten!, en zekertjuhs de elastiekies uit!:)) |
Weet niet heb een tijdje beugel+seks gehad en dat ging prima! Sowieso je pijpt niet met je tanden toch? Doe alsof je soort van bol in je mond hebt, opgeblazen sort of en gewoon je thing met je mond/lippen doen, man zo moeilijk is dat toch niet of denk ik nu te makkelijk? Nouja bij mij ging het dus prima.
|
pas maar op dat je niet met dat ijzer in dr clitoris blijft haken en vervolgens de hele boel
kapot scheurt.. en dan nog uitleggen aan de ortho waarom die stuk is zal die geil vinde:p |
Citaat:
|
omg wat een niveau
|
Dit tip met wax waa een goede, maar het gaat toch nog wels mis..
|
dus niet pijpen is dé optie. (y).
|
katja weet het ,steeds een beetje verder, en kijken tot hoe ver het lukt,en lukt het niet kijk dan is naar een ander soort spel .groeten obrain
|
Hoi Lianne Nieveld,
Ik denk dat je gewoon voorzichtig moet zijn met pijpen. Doe de groetjes in Hilversum! Nikkor |
Zal ik doen Nikkor..?
|
Ik ben nu na een paar maanden aardig bedreven, ik geloof zelfs dat mijn beugel wat toe kan voegen aan mijn sex leven!
|
Kijk eens aan. Overigens heeft mijn vriendje ook een woeste slotjesbeugel met allemaal gevaarlijke punten en haken, maar ik heb er totaal geen last van, dus dan zou het bij je vriendje ook wel meevallen ;)
|
een woeste beugel nogwel..
net alsi van mij. wat ik me altijd afvraag, proef je het bij het zoenen eigenlijk? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik weet trouwens zeker dat ongeveer dit topic een jaar of meer geleden al voorbij is gekomen, met precies dezelfde titel en ook een flauwe opmerking erover in de posts... :p Geen zin hem op te zoeken tho.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:50. |