![]() |
Stage
Hoi,
Ik doe de opleiding multimedia mbo niveau 4 en zit in de derde klas. Vorig jaar moest ik 10 weken stage lopen en dit jaar 30 weken. Nu wil ik graag weten hoe lang ik verplicht ben stage te hebben... Ik kan dit niet aan mijn stagebegeleider vragen want die l*lt er toch maar omheen. |
Hoe lang in uren bedoel je (je weet immers als dat het 30 weken is)? Volgens mij zul je dat toch echt bij je opleiding na moeten vragen, want ik denk dat dit erg per opleiding/school verschilt. Mij lijkt dat ze het ergens op papier moeten hebben staan, daar zou ik dus naar vragen, dan valt er weinig om heen te lullen.
|
Ik heb 5 dagen per week van 8 tot half 5 stage.
Dat is dus 8,5 uur per dag Het gaat trouwens over het Drenthe College. |
Als je al weet hoeveel weken en hoeveel uur per dag je stage moet lopen, wat is je vraag dan precies? Volgens mij kan een school zelf bepalen hoeveel stage je moet lopen, dus als jij dan 30 weken 5 dagen van 8 uur stage moet lopen (over het algemeen heb je een half uur pauze, die niet gezien wordt als werktijd), dan is dat wat je moet doen?
|
Er is dus nergens een afspraak over het aantal uren stage wat een leerling moet hebben gehad om naar een volgend leerjaar te gaan?
|
Citaat:
|
Bedankt voor de info.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:19. |