![]() |
Pijn in onderrug/flanken
Ik heb de laatste tijd af en toe opeens heftige pijn in m'n onderrug/flanken, meestal gaat het na een minuut of 5 vanzelf weer over maar het is wel iets wat vaker gebeurt. Het zit niet in de ruggengraat maar ernaast aan allebei de kanten en het zijn ook de spieren niet. Ik zou zeggen dat m'n nieren daar zitten maar ik ben geen arts dus weet ik veel :p
-Ik heb wel een enorme gevoeligheid voor blaasontstekingen, heb die minstens 4x per jaar en die lopen binnen een dag uit tot nierbekkenontstekingen als ik er niet gelijk iets aan doe. Maar op dit moment heb ik geen blaasontsteking en wel pijn daar. Misschien heeft het er niets mee te maken.- Wie kan mij hier meer informatie over geven? |
Ik weet niet wat het is, maar heb je overwogen wat fitness oefeningen te doen voor je rug?
Ik heb ook eens last van m'n onderrug (een stekende pijn en een soort van drukkend gevoel op m'n ingewanden) gehad, maar met behulp van de juiste oefeningen heb ik hem kunnen versterken en sindsdien heb ik er nooit meer last van gehad. |
Een blaasontsteking kan soms onopgemerkt blijven doordat de urinebuis niet is aangedaan, maar dat neemt niet weg dat hij nierbekkenontsteking kan veroorzaken. En op de plek die je beschrijft zitten inderdaad je nieren.
Het zou natuurlijk ook stiekem toch spierpijn kunnen zijn, maar voor de zekerheid kun je toch beter even urine laten testen bij de huisarts. |
Nah, het is echt iets wat van binnen uit straalt. Of het nou die nieren zijn of niet :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:15. |