![]() |
aantal gedichtjes!!!!
Aardse dromen
Sluiers zweven hun weg naar de vergetenheid hebben kansen gegrepen uitdagingen aangegaan zijn nu hun eigen kwijt Dromen van kansen vliegen op een zucht van wind drijft wanhoop hun verder met de kleur van eeuwigheid totdat ze het licht vinden Herinneren de tranen zoeken in het ochtendouw zal hun nevel blijven hangen blijven het aardse immer trouw ----------------------------------------- De Vlammenzee In m'n vlammenzee fonkelt een heldere ster aan het firmanent Zilverachtiggrijs laat ze haar licht vallen in de harten van de mensen In m'n vlammenzee ben jij geboren als een engel in m'n schoot geworpen streel ik je teder In m'n vlammenzee bouw ik aan je ziel leg mijn boek vol liefde zachtjes naast je neer In me vlammenzee sprei ik mijn lakens laat de warmte over me heen glijden denk aan die nachten met jouw op het ijs In m'n vlammenzee blaas ik een wolkje laat hem in duizenden stukjes spatten en troost je met liefdevolle woorden ------------------------------------- Life Life is a book every word is a feeling every day brings something new every page tells another story a story that you can't change a story that tells the mystery of life a life that's to short to be unhappy so: enjoy life and discover the mystery --------------------------------------- Wat vinden jullie ervan? xxx Missty :) |
Citaat:
|
ik vind vooral 'aardse dromen' heel erg mooi geschreven... 't leest gemakkelijk en so...
de twee andere vind ik niet zo geslaagd... weet niet aan wat het ligt, 'k vind ze gewoon niet echt mooi... |
Citaat:
|
die laatste vind ik erg mooi.
al ben ik het niet helemaal met het einde eens (mijn mening: ik vind dat het leven te kort is om snel te eindigen maar te lang om niet bij je acties na te denken) maja wie ben ik? :confused: :rolleyes: verder : MOOOOI :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:19. |