![]() |
Hoe zit jouw penis?
Een simpele poll voor de mannen: Hoe draag jij je penis in je broek?
|
Ik heb trouwens daar nog een vraag over. Want stel dat je 'm al je hele leven links hebt hangen he, buigt ie dan ook die kant op als hij stijf is? Of is het juist dat hij al die kant op buigt dat je 'm daarom links hebt hangen?
Vroeg ik me opeens af. |
Dat is een goeie... Ik dacht het niet, maar ik weet het niet zeker.
|
Andersom wel een beetje: als je erectie een afwijking naar links of rechts heeft, zal je slappe vaak ook een heel lichte voorkeur hebben en dan zit links danwel rechts comfortabeler. Maar hij groeit niet krom door de druk van je onderbroek ofzo.
|
Ah ^^ Weer een mysterie ontrafeld.
|
links
|
Nog niemand naar boven?:p Nja, lijkt me ook niet zo handig:p
|
Ja joh meines kont dan ook niet op me engkels
|
boven
sorry :o |
De tussenstand is 2-2-2-4:D
Naar boven is toch niet handig? Als ie stijd is, wordt ie toch te groot voor je onderbroek? |
Gewoon naar boven.
Kan er niet tegen als ie links of rechts ligt, leg ik hem weer recht. |
links :cool: bij erectie doe ik hem meestal naar boven tussen de broeksband
|
Haha word die omhoog onder boxer elastiek die ik fixte als ik op bezoek ergens de trap af kwam 's ochtends.
Voor de rest, geen idee, mijn boxer en broeken zijn te groot zodat ik me daar geen zorgen om hoef te maken. |
Ik heb de topictitel even aangepast zodat duidelijk is wat je precies bedoeld.
Ik draag hem zelf links als ik een strakke broek aan heb zoals nu. Normaal zijn ook mijn broeken en onderbroeken vrij ruim en let ik daar eigenlijk helemaal niet op. Als ie stijf wordt doe ik hem recht omhoog zodat ie niet in de weg zit. |
Ik wissel af.
|
Ik vind hem rechts niet eens fijn hangen :P Daarom altijd links bij mij.
|
Citaat:
Maar ik had nooit verwacht dat mensen hem alle kanten op droegen:p |
Ik begrijp niet hoe iemand zijn penis consequent aan een kant kan dragen. Ik doe hem gewoon naar boven.
|
Jij doet het dus ook;)
|
Naar boven! x3
Behalfe als ik gym heb.. o.o |
ligt het aan mij of hebben de bovenliggers een kleine?
mijne steekt dan uit. |
Citaat:
Citaat:
|
Ik snap sowieso niet hoe mensen naar boven kunnen dragen? Ik dacht dat het alleen als trucje gebruikt werd om je morning boner te verbergen...
|
die van mij doe ik lekker links:D, en als ie stijf is naar boven achter mijn oor(y)
|
Citaat:
Daarom gaat ie bij mij ook naar beneden:D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:45. |