![]() |
Vakantie op jongerencamping:)
Vorig jaar ben ik voor het eerst met 3 vrienden alleen op vakantie geweest naar Valkenburg. Ronduit GEWELDIG!. Het was een lekker relaxte camping, dus niet te veel overlast van elkaar.
Zo'n camping zoeken we dit jaar weer maar kunne eigenlijk niks vinden. We vinden alleen Renesse, Zeewolde en Terschelling. Het liefst zouden we dit jaar aan het strand zitten ;). Iemand nog goede suggesties? |
http://jongerencamping.goedbegin.nl/
Kijk even op die site, staan veel verschillende optie's. Je moet alleen zelf even achterhalen of het ook aan het strand ligt.. |
een 'gewone' famillie camping is ook leuk hoor ik ben nog nooit naar een jongere camping geweest. Maar op die campings staan ook wel jongeren en ook gewoon gezinnen.
|
Citaat:
kortom, voor een zuip- en feestvakantie kun je beter een specifieke camping opzoeken. wij stonden ooit op een "gewone" camping, toen er een groep jongeren aan kwam die de verkeerde camping hadden geboekt (hun vrienden stonden op de jongerecamping ernaast). dat was zowel voor hun, als voor de mensen met kinderen die ernaast stonden, niet leuk. |
als je relaxt bent, en dus niet op zoek bent naar de bekende campings in renesse en terschelling, dan zou campings als 'camping bakkum' (zie google) prima kunnen zijn...
|
nj oke maar niet alle jongere zuipen he:P
|
Jah weetje, wij zijn niet echt opzoek naar bierkratten stapelen, of drinken tot je erbij neervalt. Maar we willen wel chill BBQén, kampvuurtje, en de waterpijp aansteken. En dat is meestal toch iets makkelijker op een jongerenveldje. Maar een echte jongerencamping als renesse lijkt ons helemaal niks! Heb nu geen tijd om verder te zoeken, maar ik zal zeker jullie suggesties bekijken!:D
|
Hmm, nou Camping Bakkum gaat hem denk ik niet worden. Aangezien dat Kennemer Duincampings is en die heb ik al gemaild, maar zaten vol. Beetje jammer dus.
Iemand nog suggesties? In de buurt van Enkhuizen, Hoorn, Medemblik leek mij ook wel wat. Is Enkhuizen een leuke uitgaans-plaats? Wij hebben helaas geen vervoersmiddelen op de camping behalve de benenwagen. |
1: Zelf kampvuurtje stoken op een Nederlandse camping kun je haast wel vergeten. Er zijn campings waar het personeel/animatieteam af en toe een vuurtje stookt zodat de aanwezige kinderen een marshmellow kunnen roosteren, maar daar houdt het wel op. Zowieso moet je hopen dat er in Nederland een volledig stookverbod geldt, want dat betekend een dat er een lange periode met mooi weer is.
2: geen vervoersmiddelen? Waarom ga je niet gewoon met de trein. Dan neem je je fiets gewoon mee de trein in, kost je 6 euro geloof ik. Eventueel kun je dan nog 1 papa/mama met de auto ff de kampeerspullen op de camping laten droppen, zodat je niet alles mee hoeft te slepen in de trein. Op de fiets kun je je toch al minstens 3x zo snel verplaatsen als met de benenwagen, en dus makkelijker een wat grotere afstand overbruggen. |
Die argumenten zal ik onthouden.
Nu nog iemand die een leuke uitgaansstad met een leuke camping weet? (liefst aan de kust) |
|
ik ga naar een camping 10 minuten fietsen van breda waar we lekker mogen bbqen
|
Welke camping is dat?
|
Ik ben vorig jaar naar Appelhof op terschelling geweest :O Je kon daar voor 2 euro met de bus heen en terug om uit te gaan in dat stadje :O Wat trouwens echt leuk uitgaan was! En op Appelhof zelf heb je een discotheek die ook zeker lachen is.
Plus, ik heb op appelhof waterpijp gerookt (Je moet alleen voldoende meenemen, want je vind daar niet zo snel een coffeeshop ;)), ik heb daar gebbq-ed en iemand had een vuurtje gemaakt op een veilige manier, waar ze helemaal niks van zeiden :O De supermarkt is 5 minuutjes lopen, fietsverhuur zit naast de camping :P maar je kan je fiets ook op de boot meenemen, dan je spullen in een appelhof busje dumpen, en dan naar de camping fietsen :P Oh, en op de camping heb je ook een soort 'winkeltje' waar ze gekoeld bier verkopen, en broodjes en ander eten&drinken. Ik heb me daar prima vermaakt :P Alleen je moet wel een beetje tussen de rotzooi kunnen leven :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:33. |