![]() |
Ook zo'n zware rugzak?
De huidige rugzak levert de nodige problemen op. Alleen al vanwege het gewicht van boeken in de rugzak komen bij eerstejaarsleerlingen regelmatig rugklachten voor. De vraag is dan ook; hoe ziet de toekomstige schooltas eruit?
Er is een onderzoek gaande naar de werkelijke problemen en mogelijke functies waaraan de schooltas in de toekomst zou moeten voldoen. Wil je meedoen? Ga dan naar; http://www.surveygizmo.com/s/132559/jouw-schooltas |
Geef iedereen een laptop en klaar! (:
|
de tas zorgt niet voor problemen maar het gewicht van al die boeken. als je die boeken wegdoet en dus een laptop gebruikt is al het gedoe voorbij.
|
Klopt dat zou wel het handigst zijn, maar denkje niet dat boeken altijd nog nodig zijn?? Van een laptop leren is misschien niet zo prettig?
|
Als men nou eens die tassen fatsoenlijk draait, scheelt ook al enigszins.
|
Daarvoor heb je nou kluisjes. Daar stop je je boeken in, en na een paar uur les wissel je gewoon het pakket dat je op zak hebt. Bovendien kan je ze natuurlijk ook daadwerkelijk op je rug dragen, in plaats van ergens zo laag mogelijk. Wie zich daarna willens en wetens een breuk wil slepen moet dat vooral doen; het recht op eigen domheid moet gerespecteerd worden.
|
Citaat:
|
Done :P
|
Op mijn school hebben ze geen kluisjes, ze laten ons maar sleuren met al die boeken, soms zelfs 2(!) atlassen op 1 dag(historische atlas en gewone), verschillende boeken van wiskunde, een oud deel van de cursus mogen we niet thuis laten om een of andere reden, en zo kan ik nog wel even door gaan xP
Dus, misschien kunnen de scholen in sommige gevallen ook iets veranderen? En @ Dysmorphofobist, niet iedereen draagt ze op hunt kont hoor, ik zie veel mensen die het hoog genoeg op hun rug dragen ;) |
Citaat:
|
Heb geen zware rugzak. Heb een schoudertas :P En die is ook niet zwaar. Zit alleen een laptop in en wat eten :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:58. |