![]() |
Vertel iets over de saaier boven je #597
.
|
Die is vet saai.
|
En een sms vanuit het buitenland kost 75 cent. Best duur ja. Maar het zou leuk zijn als mijn smsjes beantwoord zouden worden :p
|
smsen naar italie was ook helemaal niet duurder.
|
Citaat:
|
Ik betaal 8 cent binnen NL en 16 cent daarbuiten.
|
wtf, 75 cent, wat absurd. is dat echt? volgens mij heb ik nog nooit duurder van en naar het buitenland gesmst.
|
Was er niet nu een vast maximum voor europa ofzo?
|
Citaat:
|
En Pip, we gaan op de topictitelpersiflagetour? :p
|
volgens mij loopt de wszlijst nu zo'n 100 topics achter
|
Blijkbaar.
|
Oh nu is het ineens 55 cent geworden :eek:
voordat ie wegging hebben we nog gekeken en toen was het 75 cent. Ik ga het hem gelijk smsen!!!!!!! |
:D
|
Citaat:
Citaat:
|
|
Nou de mindering van 20 cent heeft hem niet over de streep getrokken :(
En hij heeft nota bene geld uitgespaard vanavond door gratis te eten en drinken bij huisgenoten!! |
Citaat:
ik zal morgen eens zien hoever ik kom :) |
Citaat:
|
Mr Soija je moet je schamen jongeman.
|
20
|
Dat ben ik ja.
|
Oh, ik dacht dat je Lisa was. My bad.
|
Citaat:
Pittaim. Ow, voor die slettenopmerking van Bas? :d |
|
Citaat:
|
tsja :o
|
Citaat:
|
Ik kwam onderweg naar huis een ontzettend gave kat tegen. Die moest even geaaid worden, maar toen kwam ik niet meer van 'm af. Ik hoop dat ie me niet te lang heeft gevolgd.
|
Ik weet het niet, hoor, maar die ING-chatbot is niet echt m'n buddy wanneer ie slecht nieuws brengt.
|
goedemorgen
|
Hallo.
|
Goedemorgen :)
|
Blugh, ik stort in van al die stress...
|
Wat is er aan de hand?
|
Aaargh, echt. Ik lag gisteren natuurlijk veel te laat in bed omdat het gezellig was (haha ik ben zelfs naar de kermis geweest) en toen belde een onbekend nummer vanmorgen. Nou ja dat nam ik niet op, I mean slaaaaaaaaaap, bel later maar terug. En echt een paar seconden daarna gaat de deurbel. Dus ik toch uit bed. Blijkt dat de loodgieter voor de deur stond. Dus ik zo van: ja hallo we hebben geen afspraak gemaakt. Zegt ie dat ie me gebeld had, ja twee seconden eerder, echt. :')
|
:d Haha wat een sukkel.
Was de kermis leuk? |
Ik ben alleen in de zweefmolen geweest. De rest ook in het spookhuis en de achtbaan. :p Maar ik heb sowieso niets gezien van het gedeelte op de vismarkt.
|
Oooeeh die hele enge hoge? Daar had ik het gister met Laisve nog over :p
|
Citaat:
En nu ga ik mijn bus halen. Sorry, ben meteen weer weg. :) |
Citaat:
Ik moet zeggen dat ik 'm ook een beetje had onderschat, het was best wel eng daarboven. Het was sowieso donker en het waaide ook nog heel hard daar, brrr. |
Citaat:
Citaat:
|
Het viel mij iig een beetje tegen. :D Ik heb geen hoogtevrees ofzo, maar dat ding is echt wel hoog. Naar beneden kijken ging wel maar naar boven moet je echt niet doen.
|
Ik vind het echt te eng denk ik :o
Ik weet btw nog dat ik jaren geleden eens met m'n ouders naar Groningen ging tijdens de meikermis, en toen wilden ze in de Crazy Mouse (dat ding staat er nu ook). Maar ik vond het zoooo eng, dat ik er een hele tijd over heb gedaan om me eroverheen te zetten. :p En toen ik er uiteindelijk in ging vond ik het supereng :o. Vooral die scherpe bochten! Hihi :bloos: Oja, en de dag eindigde in het politiebureau, omdat de auto was opengebroken en m'n moeders tas gejat was. (N) |
Maar laat ik nu weer even gaan studeren. Vandaag moet het gebeuren! Deadline 5 uur...
|
Die Pip, met haar briljante titels. (Y)
|
Ik wil eigenlijk even naar de winkel om wat kleine boodschappen te halen, maar ergens tussen nu en 1 uur wordt onze nieuwe bank gebracht en ik ben de enige die thuis is en die dus het ding in ontvangst moet nemen en moet betalen en dus kan ik eigenlijk niet weg.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh en dan zal je ook nog zien dat ze helemaal niet voor 1 uur komen, maar pas om kwart voor 2 ofzo :d(N)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:30. |