![]() |
Air max
Heb ze in alle soorten en maten, Marginaal of strak?_O_
|
http://www.kicksonfire.com/wp-conten...lackblue-4.jpg
Deze kocht ik vorige zomer, heb ze bijna niet gedragen alleen af en toe naar de gym. Het is weer basketball short tijd though. |
vind ze afgrijselijk lelijk en associeer ze altijd met van die sjonnies :o
|
Maar ze lopen heerlijk, dempen lekker, op bijvoorbeeld All Stars lopen kan ik echt niet, en ze staan me ook niet trouwens.
|
+ik ben een sjonnie ijt.
|
Citaat:
Wat je zegt die All Stars lopen echt zwaar klote, alsog je op slippers loopt. Om die reden heb ik na 1 keer kopen en dragen nooit meer opnieuw gekocht! (n) |
Ik draag ze niet, verschrikkelijke dingen. Ik hoor ook vaak dat ze erg snel stuk gaan.
|
De enige schoenen die bij mij lang meegaan. En ze lopen ook wel redelijk.
Dus ik loop meestal op nike airmax, en anders op mijn all stars. (Zelf vind ik de all stars toch wel het coolst. :x) |
All Stars is net als op blote voeten lopen, niet te doen op verharde ondergrond.
|
spuuglelijke dingen, alle modellen.
|
Mijn ex wou een paar Nike Air Max kopen, maar het ging uit voordat hij ze gekocht had; Anders was het daarom wel uitgegaan ;)
|
Ewa overdrijven jullie.
Het zijn gewoon fijne schoenen, niet alles moet altijd voor fashion gedragen worden, stop die iPhone maar in je reet. |
m'n broer vind ze ook flex, ik vind ze te lomp, draag liever kleinere modellen nikes
|
Ik vind ze ook lelijk en dat komt waarschijnlijk ook door het imago.
|
Serieus zo ongeveer de meest wanstaltige schoenen ooit. Nou is zo ongeveer 99% van wat Nike maakt al lelijk maar dit spant de kroon.
|
Die dingen zitten perfect.(y)
|
Citaat:
|
Ik vind ze shabby vanwege het imago en de sterke associatie met provincialen en sjonnies maar ik draag ze wel in de sportschool. Beetje confronterend topic, nu bedenk ik me dat ik weinig met dat abonnement doe.
|
Marginaal.
|
kvind ze zelf heerlijk zitten en ze zijn mooi. ik heb een maand geleden nike air max 90 gekocht en als ze zo fijn blijven zitten wil ik geen ander meer. khad ervoor altijd van die kswiss etc. maar ze kunnen egt niet op tegen de air max 90 <3
|
Lekkere schoenen. Bepaalde modellen staan wel goed op bepaalde personen.
|
Citaat:
|
Ieuw.
Sorry, maar omijnjezus, die dingen zijn lelijk. |
ze zitten heeerlijk. (y)
|
Als ik die dingen zie moet ik meteen denken aan gabbers en boeren, no offense hoor maar ik hoor nou eenmaal niet bij die twee groepen..All-Stars krijg ik weer geen genoeg van! :D
Ik draag ook All-Stars in de sportschool, platte zool is perfect voor Squatten ;) |
Marginaal; doe mij maar das-jes
all stars vind ik nog erger. |
Ik loop altijd op hakken, maar heb ook echt een stel Air max liggen.
Die dingen zitten echt goddelijk. |
ik heb ook air-max gedragen maar die koop ik nu niet meer omdat ik om het half jaar nieuwe nodig had(ik ging er heel slecht mee om) dus elk half jaar 120 euro. dat is gekkenwerk:P
nu heb ik gwoon sneakers en die lopen hatstikke goed:D |
balletjes met een blousje en onder hun spijkerbroek met versleten rand toch nog even een paar air max, om het niet te netjes te maken. (n)
|
heb ze nu maar ga bj nike ID Nike air jordans bestellen:P
|
Wat een paupershoes zijn dit (N) , beter ga je sparen voor wat betere schoenen :) ( Lacoste/Boss/G-star jwz )
|
Meh.. om te sporten heb ik liever deze..
http://www.brooksrunning.nl/fileadmi...100521D141.jpg Corrigeren tenminste mijn fouten bij het rennen.. Wel lelijke monsters.. maar functioneel.. |
Citaat:
|
Ze zullen best lekker zitten, maar ik vind ze echt afgrijselijk.
|
|
|
-o-
|
bah
|
báááh.
Doe gewoon Nike Dunk High of Vans, <333 Of Converse. Jonge ga niet pauper zijn met je airmaxjes. |
air BAGS bdoel je?:P
|
Citaat:
|
Citaat:
JA. die zijn best wel mooi hoor. <333 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vans zijn echt TE lelijk. Zoveel mensen op de VU dragen die spuuglelijke dingen eh. :n
|
Citaat:
|
Niet echt squatschoenen, dus nee.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:21. |