![]() |
De Spiegel
20 september '01
Ik kijk in de spiegel Zie twee ogen vol tranen Maar toch zijn ze leeg Hebben alles verloren Ik kijk in de spiegel Zie twee ogen vol tranen Vol met tranen van verdriet Alleen zien anderen het niet Ze zijn zo leeg Maar toch gevuld Gevuld met de tranen Opgeborgen en opgesloten verdriet Maar dan kijk ik verder Ik verstijf van de schrik Ik kijk in de ogen Daar in die ogen, dat ben ik… ********************************* Ik weet dattie niet geweldig is, maar ik vinnum zelf op zich wel een goede inhoud hebben... Kus, Marchje |
Ik wil heel graag weten wat jullie ervan vinden... Ik ga um waarschijnlijk volgende week aan die klotepsychiater laten lezen, samen met nog een paar andere gedichten... http://forum.scholieren.com/frown.gif
Kus, Marchje |
Mooi gedicht! Ik heb er wel geen verstand van, dus ik weet niet of ie goed is, maar ik vind 'm wel mooi. Jammer dat je je zo klote voelt, tenminste dat maak ik er uit op. Trouwens gedichten zijn altijd goed, ze komen vanuit je hart, dat kan nooit fout zijn
|
super mooi! maar zo onzettend verdrietig...
|
het is juist de inhoud die een gedicht vaak zo mooi maakt vind ik meestal.. ik vind dit dan ook best wel een goed gedicht, en wil je dan ook zeker aanraden dit aan je psychiater te laten lezen... Gedichten zeggen vaak meer dan je zo zou kunnen vertellen, en het is voor hem/haar dan misschien ook best wel zinvol dit te kunnen lezen..
succes ermee, en veel sterkte gewenst! veel liefs, Genesis |
Citaat:
Kus, Marchje |
Citaat:
Kus, Marchje |
Citaat:
Kus, Marchje |
Ik vind hem echt enorm mooi...meer zinnigs (niet dat dit zo zinnig is, maar oké :S) heb ik nu ff niet te zeggen...sorry... :S Maar hij is errug mooi!
|
Ik vind hem echt mooi! Echt waar!
|
Citaat:
Kus, Marchje |
Citaat:
Kus, Marchje |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:17. |