![]() |
Demonen....
Ik zoek info en verhalen over demonen...weet je iets van demonen of hoe ik aan meer info kan komen, please meld et ff... bij voorbaat dank, Yule :D
|
Wat voor Demonen? Zoals The Jersy Devil, The Dover Demon, El Chupacabra, of andere demonen?
|
Want ikzelf ben heeeeel erg geinterreseert in demonen.
|
El chupacabra een demon?! Bij discovery hadden ze het erover dat als dat beest er echt is, het waarschijnlijk een ontsnapt biologisch experiment. Da vind ik iets waarschijnlijker :p
Op whiteshadow.nl hebben ze het vaak over demonen gehad. Niet alį buffy, maar daar zul je het wel overeens zijn dat die niet bestaan :D (helaas) |
watvoor demonen ? kijk, ik vraag ernaar omdat ik et nie ken, dus die namen die jij net noemt, die ken ik nie, helaas, daar wil ik juist meer over weten.... De "soort" Demonen die misschien bestaan, oftewel, de "Kwade Geesten"...lolz...noem hoe je ze wil noemen, maar ik bedoel wel de "realistische" en niet de BUFFY-demonen....
(btw, heb al een vraag staan bij white shadow, maar thx for de tip... ;) ) |
You're welcome :D
Ik dacht al dat je het over de "kwade geesten", lol, demonen had. Maar hoe geloven jullie er dan in? Ik weet het niet hoor, ik heb er niet zoveel mee. En wat zouden ze dan doen, mensen treiteren, ziek maken of dat soort zaken? |
Oh ik heb er 1tje in mijn kast :) Misschien wil je met hem meeten? :p
|
Citaat:
|
Wat dacht je van 'google' 'demons'? Je vind er een hele hoop... *heeft zelf ook gezocht*
|
Citaat:
Ontopic: demonen? Brr... |
Goeie tip, meisje met de mooie plaatjes.
Maar je kunt in Google ( http://www.google.nl ) ook het Nederlandse woord "demonen" invoeren, je kunt dan kiezen voor zoeken op het web of in Nederlandse pagina's. *heb ze ook zelf opgezocht, meer als 20 ned. pagina's.* |
Citaat:
|
Iemand roept een demon op tot de materiele wereld. Is dit het ultieme bewijs dat er meer is tussen hemel en aarde?
http://www.ummo.cc/Photo.html |
Euhh nee?
|
Zie het dan maar als "vermaak".
:eek: |
Ik heb zo'n vermoeden dat er hier geroddeld word over mij :o (n)
|
Citaat:
Volgens mij was jij in 2002 nog niet geboren ;) *slotje* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:33. |