![]() |
Hoe leer je M en O?
Hey allemaal,
M en O is teveel om alle lesbrieven door te spitten, tenminste ik wil geen 80 uur aan M en O besteden. Dus mijn vraag is hoe leer ik M en O? Er zijn geen samenvatting zoals bij economie van members.home.nl/rsmeets. Alvast bedankt, Tistochwat |
Ik had voor M&O vooral met heel veel oude CE's geoefend.
|
80 lesbrieven!
wij hebben gewoon 1 boek, die goed te doen is! helemaal in combinatie met economie 12 wat je voor het ene vak leert, moet je voor het andere ook kunnen! |
Citaat:
Ja een boek zou veel relaxter zijn, maar dat hebben wij dus niet helaas :( |
Wij hebben 2 aardig dikke boeken voor M&O, met daarin 23 hoofdstukken geloof ik. Ze zijn wel ontzettend oud, allebei uit 1999 ofzo. Leuk nog met guldens en alles :P
Ik heb zelf een oefenexamen gemaakt, dan zie je wel wat je nou precies moet weten. Anders weet je ook niet waar je moet beginnen! |
Wat ik heb gedaan is 'samengevat' besteld op bol.com.
Hierin staat alle informatie die je moet weten, maar dan niet met eindeloze bullshit er tussen. |
Nauwelijks. Wij hebben de boeken inBalans, en het enige wat ik doe is alle theorie en voorbeelden doornemen, en vervolgens ben ik er klaar mee(y) We hebben er tenslotte al 3 jaar aan geleerd, als het goed is....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:08. |