![]() |
Theaterseizoen 2009 / 2010
De eerste brochures vallen inmiddels op de mat..
Welke voorstellingen ga jij boeken? Ik ga voor: - Mussen & Zwanen - Bedgeheimen (toneel / komedie) - Jon van Eerd, Nelly Frijda e.a. - Oranje boven (toneel / komedie) - Harry Glotzbach - Pura Vida (cabaret) - Jochem Myjer - De rust zelve (cabaret) - Jeroen van Koningsbrugge en Dennis van de Ven - Jurk (cabaret) - The Full Monty (musical) |
Voor mij is het wachten tot 1 juni voordat de brochure uitkomt, maar ik weer dat Youp van 't Hek al bevestigd is, dus daar probeer ik zeker kaarten voor te bemachtigen.
|
Ik wil deze even uppen omdat ik nieuwsgierig ben naar wat anderen gaan doen (nu er wat meer programmas bekend zijn). Ik heb zelf nog geen kaarten besteld. Ik vond het programma in de schouwburg in Utrecht niet heel erg interessant op het eerste gezicht maar misschien heb ik over dingen heen gelezen.
|
Er zitten interessante dingen bij in Enschede, maar ben er eigenlijk nog niet aan toegekomen om het eens rustig door te kijken en kaarten te bestellen. Moet ik morgen maar eens doen met vrienden denk ik :y
|
Ik ga sowieso naar:
- Theo Maassen - Zonder Pardon (cabaret) - Guido Weijers - Axestos (cabaret) - Guido Weijers - kerstspektakel in Chassé Breda (ik weet het ook niet) - Jochem Myjer - De rust zelve (cabaret) - Leon van der Zanden - Cola (cabaret) - Javier Guzman - Por Dios (cabaret) - Het groot niet te vermijden (muzikaal cabaret) - Guido Weijers - oudejaarsconference (cabaret) - Ronald Goedemondt - Dedication (cabaret) - Najib Amhali - Best of Najib Amhali (cabaret) - Micha Wertheim - Voor de grap (cabaret) - Marc-Marie Huijbregts - Marc-Marie Punt (cabaret) - Jurk! - Avondjurk - Joseph and the amazing technicolor dreamcoat (musical) - Hairspray (musical) - Op hoop van zegen (musical) - High school musical (musical) - Extreem! (toneel) - De gelukkige huisvrouw (toneel) - Arie Koomen - Een avondje bergkamp (toneel/komedie) - Riverdance - The Farewell Tour (dans) - Faulty Towers - The Dining Experience (dinnershow) En ik loot mee voor Youp van 't Hek. |
Ik ga naar Jazz at the Hop en Jeroen Zijlstra.
Rest is nog niet vastgelegd, maar dat doen we ook niet. |
Citaat:
|
Poeh poeh, Alopia! Dat is een hele lijst! Heb je geld teveel ofzo :p.
|
Ik heb erg weinig dit jaar, mede doordat ik geen idee heb hoe ik qua tijd ga zitten in de avonden.
Voorlopig staat alleen een voorstelling van Kamps & Kamps in de planning :) |
Citaat:
|
Ingeloot voor Youp :cool: Dat was echt de laatste hoor. Straks krijg ik niet eens meer vrij op mijn werk :D(n)
|
Volgens mij ben jij straks blij als jij een avond vrij hebt van je werk én van het theater ;)
|
Tot nu toe zijn geboekt:
Laat niets van waarde achter - Ernst van der Pasch (cabaret) Hete Vrede - Claudia de Breij (cabaret) Boheems - Sara Kroos (cabaret) Er zal tzt nog wel wat bijkomen, ook veel amateurtheatervoorstellingen gok ik :) En ik zoek nog een mooie operavoorstelling en een mooie (klassiek) balletvoorstelling, iemand aanraders? |
Ik ga zeer waarschijnlijk stagelopen in het oude Luxor Theater in Rotterdam, van januari tot juni 2010.
Als techniekmannetje ;) |
- Ronald Goedemondt - Dedication (cabaret)
|
Even een upje, indien geen bezwaar :)
Ik ga vrijdag 13 november naar Eddie Izzard in de Heineken Music Hall *O* Dit ook even voor andere Izzard-liefhebbers (optredens zijn vrijdag 13 en zaterdag 14 november). |
Citaat:
|
Tot nu toe heb ik alleen "wil je mijn pleister zien?" van Johan Hoogeboom geboekt, ga nog even verder kijken maar weet ook nog niet precies hoe ik in de avonden zit dit jaar.
|
Citaat:
|
'Ze bestaan echt!' vonden wij (groepje vrienden) de minste van de drie - hoewel nog altijd erg goed natuurlijk :) 'Dedication' is heel erg gaaf, ik ben vorig jaar al twee keer geweest. Het is in dezelfde stijl als 'Ze bestaan echt!'. 'Spek' was wat rustiger en meer geordend.
|
Update:
Toneelgroep Amsterdam - La voix humane Het Nationale Toneel - Equus Ernst van de Pasch - Laat niets van waarde achter (na tip van Nijn*) Cloaca - Echte vrienden BV |
Ik heb kaartjes voor Maarten van Roozendaal *O* en Ernst van der Pasch.
Ik ga ongeveer eens in de twee weken naar het theater, misschien iets vaker. Ik reserveer alleen zelden. Lang leven www.lastminuteticketshop.nl en sprinten bij de stadsschouwburg! |
Citaat:
Is dit de show waar hij de Poelifinario prijs voor heeft gewonnen? Die staat nu al twee seizoenen! Ik moest zo hard lachen dat het genant werd. Echt een aanrader (y) Citaat:
|
Citaat:
(Of zouden ze dat hier in Nederland op het toneel niet durven en een onderbroek met een neppenis op doen?) |
Kent iemand hier toevallig het Iepenloftspul? Is Fries, dus het zou me niets verbazen if not.
|
Ik ben naar Hairspray geweest afgelopen weekend en het was vet leuk! *O*
|
Citaat:
Citaat:
Verder is er meer afgevallen dan bijgekomen, (te) druk met school, werk en dingen (n). |
Citaat:
OT: Veel cabaretbezoekers, weinig toneelbezoekers op 't forum. Ik ga in januari naar Nationale toneel - De Kersentuin (toneel) Toneelgroep oostpool - Pasolini (toneel) DOX - Ticket to Paradise (toneel) Orkater - Victor en zijn vrouw (toneel) Sara Kroos - Boheems (cabaret) |
Dit theaterseizoen naar
Claudia de Breij - Hete vrede Joseph Mary Poppins Sara Kroos - Boheems Alderliefste - Franstalige theatertour De bovenste twee ben ik inmiddels geweest. Vielen allebei een beetje tegen. Hopelijk dat de onderste helft beter is! Verder staat er nog niets gepland, maar waarschijnlijk komt er nog wel iets tussen. Mijn vriendin en ik willen nog graag een operavoorstelling bezoeken en ik zou eens naar een echt toneelstuk willen (dus geen musical). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:54. |