![]() |
My own painting:D
Op een dag zei een vriend van mij toen ik bij hem was. "Kom we trekken een fles rode wijn open. Zetten wat schilder spullen neer, en wanneer de fles op is, heeft ieder zijn schilderij af =D" Nou dit was dus mijn resultaat :y
http://img25.imageshack.us/img25/5747/1438p.jpg |
No reply's? Hmm, ben ik dan toch niet zo'n kunstenaar?
|
misschien moet je geduld een proberen ;)
Verder vind ik het wel een aardig schilderij, maar een tikje saai. |
Ik vind het best iets hebben hoor, maar zoals degene boven mij ook al zei: Tikje saai. Volgende keer misschien iets meer erop schilderen? Maar dat is ook je eigen keuze ;)! succes ermee verder
|
Hihi thanks:)
|
Het is erg.. blauw!
|
Leuk behang als je van donkerblauw houdt. Wat vind je er zelf van?
|
Ik vind um eigenlijk goed gelukt.. hoewel ik nu die rare pijltjes had willen vervangen in witte, dikke, vegen..
|
Ja op zich, het is geen slecht schilderij, je kan met verf doen wat je wil en je hebt je canvas vol met kleur en dat soort dingen, maar ik bedoel, wil het wat zeggen? Stelt het wat voor? Vond je het moeilijk, moest je er lang over nadenken?
|
Uitermate rustgevend en met wat fantasie zie ik er dolfijnen dicht onder het oppervlak in (y)
|
mooi blauw is niet lelijk
|
Haha, nee het was totaal niet moeilijk, gewoon maar aan de gang gegaan eigenlijk. Het stelt iets voor, van een reis ergens naar toe, of zoiets dergelijks..
|
Ik vind het wat te vlak en te clean. Weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen.
|
Het doet me weinig tot niets. Te vlak en saai inderdaad. Misschien de volgende keer een tweede flesje wijn erachteraan doen?
|
Probeer volgende keer meer te werken met vorm enzo, dat er echt wat te zien is dat de interesse wekt.
|
Zonder die vogeltjes had ik het wel aan mijn muur gehangen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:45. |