Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Games (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=26)
-   -   saints row 2 VS gta IV (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1753818)

steven123 11-05-2009 07:26

saints row 2 VS gta IV

ik twijfel welke ik zal kopen?
advies/meningen gevraagd!
ik hoorde dat saints row goeie co-op heeft? Dat is eigenlijk waar ik het meest in geintereseerd ben: wat is het verschil tussen de multiplayer functies?(zowel online als offline)

Robo 11-05-2009 09:11

Zelf heb ik SR2 niet, wel GTA IV.
De singleplayer van GTA vond ik uiteindelijk zwaar tegenvallen. Qua multiplayer kan je bij GTA deathmatches, races, cops 'n robbers en een aantal kleine mini-missies doen.

Havock 11-05-2009 16:05

SR2.

GTA is de fun factor wat kwijtgeraakt en neemt zichzelf te serieus.

SR2 geeft je de optie om samuraizwaarden op de motor te gebruiken en bejaarden voor vrachtauto's te gooien.

Changshan 11-05-2009 19:20

Als je GTA IV ook serieus wil spelen, is de single player prima te doen. Ik hou er zelf wel van om toch een beetje een verhaal te hebben om me in in te leven. Speel het nu ook nog met veel plezier. (y)

Reverend 11-05-2009 22:35

Probeer ze gewoon zelf allebei in een gameshop oid en concludeer.

Betercore_oud 12-05-2009 18:11

SR2 heb ik nog lang doorgespeeld na de singleplayer headline missies, gta4 niet, zegt genoeg ;x

Big Boi 14-05-2009 10:30

GTA4 voelt aan als een vrij realistische sandbox game omdat het een hele goede physics engine heeft en alle wapens echt heerlijk aanvoelen. Het autorijden is lastig maar als je hier aan gewend bent dan is het uitdagend maar leuk. Het verhaal van de game vind je waarschijnlijk net wel of net niet leuk maar ik vond juist dat het verhaal en de humor in de game de stad tot leven laat komen.

Ik vond de multiplayer op PSN niet zo boeiend en ontzettend laggy.. let wel ik speelde GTA4 toen het net uit kwam.

SR2 speelde naar mijn gevoel niet zo smooth als GTA4 maar had wel een leuke arcade feel. Het sturen tijdens het autorijden ging imo veels te scherp en de camera tijdens het rennen stoorde me best veel. De missies waren wel leuk en je kan aardig wat sicke moves uithalen.

Reverend 14-05-2009 10:38

SR 2 vond ik trouwens geen zak aan.

Dinalfos 15-05-2009 10:28

Aangezien GTA IV enorm overrated is en de eerste SR beter was dan San Andreas, ga ik ervan uit dat SR 2 beter is.

Koffiedik kijken ftw!

Fishy 16-05-2009 11:30

ik heb ze allebei wel gespeeld en ik vind GTAIV beter omdat ik die nog best vaak speel, en SRII was op het moment wel ok. maar t is echt een beetje over de top allemaal. vind ik. en bij gtaIV is die wereld gewoon heel vet gemaakt dat t lang leuk blijft om er gewoon in rond te knallen

Changshan 16-05-2009 14:32

Citaat:

Dinalfos schreef: (Bericht 29241419)
Aangezien GTA IV enorm overrated is en de eerste SR beter was dan San Andreas, ga ik ervan uit dat SR 2 beter is.

Koffiedik kijken ftw!

Volgens mij vond iedere GTA-fan San Andreas tegenvallen t.o.v. van de andere GTA-delen.

Duitsers 27-05-2009 12:59

Ik vind GTA IV boss. SR2 is volgens mij voor de mensen die liever dagenlang alleen maar mensen dood schieten en geen missies doen. En het blijft een rip-off van San Andreas.

Duitsers 27-05-2009 13:01

Ah en GTA IV ziet er veel mooier uit als dat je interesseert.

aron-player 21-06-2009 09:08

Citaat:

Robo schreef: (Bericht 29222638)
Zelf heb ik SR2 niet, wel GTA IV.
De singleplayer van GTA vond ik uiteindelijk zwaar tegenvallen. Qua multiplayer kan je bij GTA deathmatches, races, cops 'n robbers en een aantal kleine mini-missies doen.

gta 4 singleplayer duurde egt heel kort het is wel mooi mr
ik vind san andreas beter en cker gezien dat het er in 2004 al was
en veel groter speeloppervlak heeft.

Changshan 21-06-2009 22:19

Mwah, het is maar wat je kort noemt... als je niet te veel achter de hoofdlijn aan gaat en een beetje waarde hecht aan je relaties/vrienden, kan het best lang duren. Zeker als je tegelijk meerdere minnaressen hebt. :D Maar goed, dat laatste gaat natuurlijk wel vervelen.

Robo 21-06-2009 22:22

Die vrienden die constant bellen. Zo hinderlijk was dat. Zat je net lekker in een 'hot pursuit' werd je ineens gebeld ofzo. Laat me toch met rust!

Changshan 21-06-2009 22:38

^ Het gebeurde inderdaad nét iets te vaak, maar zo veel consequenties had het ook weer niet als je ze weigerde. En tijdens een missie of een andere afspraak lieten ze je natuurlijk met rust tenzij het ingeprogrammeerd was.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:40.