![]() |
youtube filmpjes op school geblokt..
Hey,
Sinds vandaag is Youtube bij ons op school (in Leeuwarden) geblokt :mad: Is dat bij jullie op school en is er een trucje hoe je dan toch naar youtube kan?? groetjes, Marloes |
Daar is geen trucje voor en dat is maar goed ook. Het zal je leren.
|
marloes bij ons is youtube ook geblokkeerd, en nog veel meer sites! maar wij kunnen er wél op hoor :P via proxy sites gewoon bij google zoeken , ook al ondersteunen sommige geen youtube, deze bijvoorbeeld wel: school proxy
hopelijk hebben ze die proxy sites nog niet geblokt! want in tussenuren is het heerlijk om eventjes filmpjes te bekijken hoor :P |
Je mag ook niet youtuben onder schooltijd :mad:
|
Youtuben is overrated. :o
Kun je niet wat andere sites met filmpjes bekijken? Youtube is echt niet de enige. |
Misschien werkt youpr0n nog wel.
|
Er zijn manieren om het te ontwijken, ja. Ligt eraan wat er precies geblockt is.
|
Citaat:
Alleen lijkt het me wel prettig dat je dan koptelefoontjes gebruikt ivm buren die wel willen werken. |
Ik typte altijd gewoon youtube.fr in o.o Wel alles in het frans, maar schijt. Kan dat niet? Of is je school niet zo dom als die van mij :D
|
Bij mij op school waren heel veel sites geblockt. Zoveel, dat zelfs bepaalde informatieve websites ontoegankelijk waren. Daar heb ik me heel vaak aan geërgerd.:o
|
Citaat:
|
|
Welke school in Leeuwarden???
|
Citaat:
|
dit topic moet naar pubers en tieners...
|
Je kunt de blokkade ook omzeilen :)
Ik bezoek youtube gewoon op mijn school via een proxy server. Hiermee kun je dan anoniem surfen Succes! |
Citaat:
|
Nutteloze up, slotje
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:06. |