![]() |
(wie kan er een gedicht voor mij maken)
Voor CKV moet ik een eindopdracht maken en als conclusie is het dat je een eigen gedicht maakt..
Maar ik weet niet hoe! Nu vraag ik aan een super dichter die voor mij een gedicht kan schrijven, met enigsinds een beetje inhoud. Het moet over liefde gaan... Wie wil mij helpen? http://forum.scholieren.com/smile.gif |
superdichters bustaan niet ! schrijf op wat je denkt, pruts er wat aan enje hebt een gedicht !
|
Citaat:
ik heb dus niks aan dit soort reacties he? het moet wel een beetje nivo hebben, dus geen sinterklaas gedichtje.. |
dat je het durft te vragen....
|
Citaat:
waar heb jij het nou over? |
Je hebt wel eens gedichtjes gepost hier als ik het me niet vergis. Probeer het, het is JOUW eindopdracht en niet die van 'lid nr zoveel van s.com'. Je hoeft geen 10 te hebben, probeer het gewoon en zie waar het schip strand. Als je niet zeker van je zaak bent post je het eerst hier, kun je eerst onze reacties horen voordat je het irl moet tonen.
|
gaan we handelen....wat krijg ik er voor terug.
je mag best een gedicht van mij gebruiken, maar dan wil ik wel het resultaat zien, dus je eindopdracht...kben altijd wel nieuwsgierig groeten mail me maar, krijg jij je gedicht |
wat voor soort liefdesgedicht moet je hebben, zijn vele dingen...
|
Misschien moet je eerst zelf proberen, dat komt beter over en wedden dat jij het cool vindt als het lukt? Als het echt niet lukt, mail me maar...
|
HEEL foutvind ik om iemands gevoelens te reflecteren alsof het de jouwe zijn...
|
Iemand schrijft een gedicht voor jou en moet daar jouw gevoelens in leggen? Sorry, maar volgens mij is dat niet echt mogelijk. Probeer het zelf!
|
a) Ik ben geen superdichter
b) Aan mijn gedichten (=gevoelens) heb jij volgens mij niks... |
leugens
ik hou van leugens als ze uit jouw mond komen als jij ze gebruikt ze zijn potloden voor je die een lijntje liegen gezichtsbedrog de tekening is mooi haat ik hou van haat als het in jouw hart zit als jij het voelt voor iemand anders die jouw perfectheid aantast jouw haat een schild voor geluk ontrouw ik hou van ontrouw als jij ontrouw bent ben je trouw aan mij ik ben trouw aan jou maar ontrouw tegelijk van ontrouw hou ik het meest want ontrouw streelt me en kust me houdt me vast |
leugens
ik hou van leugens als ze uit jouw mond komen als jij ze gebruikt ze zijn potloden voor je die een lijntje liegen gezichtsbedrog de tekening is mooi haat ik hou van haat als het in jouw hart zit als jij het voelt voor iemand anders die jouw perfectheid aantast jouw haat een schild voor geluk ontrouw ik hou van ontrouw als jij ontrouw bent ben je trouw aan mij ik ben trouw aan jou maar ontrouw tegelijk van ontrouw hou ik het meest want ontrouw streelt me en kust me houdt me vast ik hou van alles wat jij voelt omdat ik het dan ook voel |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:58. |