![]() |
Weerwolfspel #59
Welkom bij weerwolfspel 59. Dit is het officiële Weerwolfspel-topic
Post ‘ik doe mee’ om mee te doen en maak geen lijstjes, want anders wordt het onoverzichtelijk en komen er vergissingen. De spelleider zal wel een lijst maken, zodat er in die lijst kan worden gekeken hoeveel plaatsen er nog over zijn. Afhankelijk van de interesse wordt er bepaald hoeveel plaatsen en functies er zijn. Naar aanleiding van de discussie na vorige spellen kan dit spel de leerling verrader worden. We merken vanzelf wel hoe dit loopt en of het werkt. Dit is als proef en we kunnen na het spel beslissen of het een goed idee was. De spelleiders deze keer zijn Flyaway en Fizzle-fluffy. Mocht je nu al vragen hebben, pm dan gerust naar de spelleider. De spelregels van het befaamde weerwolfspel:
Spoiler
Alvast veel plezier! |
Ik doe mee!!!
|
*O*
Fizzle en ik hebben nu al ruzie over de rol :P Voor haar blijf jij een kok en voor mij een politie agent xD Komt goed :D |
Ik doe mee.
|
Ik doe ook mee :cool:
|
We hebben het wachtwoord van de spelleideraccount, dus vanaf nu kunnen vragen of opmerkingen naar deze account worden gepm'd!
Lijst van spelers: 1. Light Fighter 2. Wammus 3. Eye of Sauron 4. Katje 5. arPos 6. Severus 7. Ghidorah 8. VeGs 9. Allure 10. Kazet Nagorra (/Pippeloen) 11. Matige Muis 12. Archont 13. Vytan 14. Mr Soija 15. Cherry Springs 16. Absinthe 17. kleinepierik 18. Tink* 19. geen punt :| 20. Daboman 21. 22. |
ik doe mee
|
Lijst van participanten:
1. Light Fighter 2. Wammus 3. Eye of Sauron 4. Katje 5. 6. Severus 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. |
Das vlot.
‘ik doe mee’ |
Ik doe ook mee
|
Ik doe mee. :)
|
Ik doe mee (is het een probleem dat ik minder dan 100 posts heb?).
|
Citaat:
|
Ik doe mee, samen met Pip (onder deze account).
|
Ik doe ook mee. :)
|
Even voor de mensen die voor het eerst meespelen of zelfs voor het eerst op het forum zitten: Ook van jullie verwachten wij dat jullie goed meespelen. Dus niet zonder reden niet stemmen of helemaal niets zeggen in het topic.
|
Lijkt me wel keer leuk om mee te doen! Maar weet niet of ik het wel helemaal snap.
Maar ik doe graag mee als onervarene. |
Mag hoor! Als je de regels een keer goed doorleest zou je moeten kunnen meekomen. :)
|
Verrader
Functie tijdens hangrondes: De Verrader stemt als gewone dorpeling, maar zal dus altijd op een andere dorpeling stemmen. Hij probeert andere dorpelingen verdacht te maken en gelijkspel uit te lokken. Functie tijdens eetrondes: geen. Positie: wolven Kennis: de verrader weet wie de wolven zijn. Maar wat is het nu dan van hem? Hij wil gewoon dorpelingen dood hebben? En weerwolven weten ook niet wie iedereen is he? Alleen van elkaar? |
ik doe mee
|
De verrader helpt de weerwolven, hij weet wie de weerwolven zijn, maar de weerwolven weten niet wie de verrader is. Als de weerwolven winnen de verrader is nog steeds levend, dan heeft die dus ook gewonnen.
De weerwolven weten alleen wie de andere weerwolven zijn. |
Oké top, snap het wel.
|
Citaat:
|
Wanneer begint het?
Ongeduldig is.. |
Het spel begint als het lijstje vol (genoeg) is, dan gaan de spelleiders de functies verdelen (gebeurt random), dan komt er een opening van de spelleiders en die zeggen vervolgens wanneer er voor het eerst gestemd kan worden :)
|
De lijst van participanten ziet er inmiddels zo uit (ik wou even updaten, als dat niet erg is :o): :)
Lijst van participanten: 1. Light Fighter 2. Wammus 3. Eye of Sauron 4. Katje 5. arPos 6. Severus 7. Ghidorah 8. VeGs 9. Allure 10. Kazet Nagorra / Pippeloen 11. Matige Muis 12. Archont 13. Vytan 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. |
Dat staat er toch?
|
De lijst is up to date hoor. En in de regels staat: geen stemlijstjes posten.
|
Ik doe toch maar mee, indien er nog plaats zijt. :)
|
nog 8 plaatsjes! (nu nog 7 dus)
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Verder geen probleem hoor. |
Citaat:
|
okee maar krijgen we pm of iets dergelijks als de ronde gaat starten ?
en ik had trouwens een vraagje. Wolfsbane De Wolfsbane kan de eerste keer dat hij door de wolven wordt uitgekozen niet worden opgegeten (helaas is hij niet immuun voor dood door ophanging). Positie: dorpelingen Kennis: alleen de eigen functie. Dus hij heeft een extra leven als de wolven hem kiezen, zoja weten de wolven toch meteen wie de wolfsbane is of hoe moet ik dat zien? |
De weerwolven weten niet of ze niet hebben kunnen eten omdat ze een wolfsbane hebben gekozen of omdat de tovenaar hun maaltijd heeft beschermd. Bovendien, het maakt niet zoveel uit dat de wolven weten dat ze de wolfsbane hebben opgegeten (bijvoorbeeld omdat de tovenaar eruit ligt). Het geeft de dorpelingen immers toch een voorsprong omdat de wolven er niemand uit hebben kunnen stemmen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dankjewel :)
|
En lieve overenthousiaste spelleiders, het is dus ook niet een verbod om een lijst te maken maar voor als het snel gaat is het handiger ' ik doe mee' te posten.
tvp btw. |
tvp?
|
tvp = terugvindpost
|
Ik doe mee!
|
Citaat:
|
Er zijn nog zeven plaatsen!
|
Goed, dan doe ik ook wel weer eens mee. :)
|
Veel voor mij onbekende spelers, leuk! :)
|
Ik ga over 2,5 week op vakantie, het spel kán langer duren dan dat dus ik doe maar eens een keertje niet mee.
veel plezier :y |
Haha, ik denk het niet hoor. :p
|
tempting hah
(en tvp) |
als er nog plek is: ik doe mee!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:08. |