![]() |
Agressie op scholen
Citaat:
|
Ik vind het een beetje overdreven. Met de meeste leraren bij mij op school kan ik best overweg. Alhoewel, ik heb één afdelingleidster gehad in de derde en dat was echt een ramp. Als zij de klas in kwam dan was het meteen doodstil en zat iedereen te bidden dat zijn naam niet werd opgenoemd. zij was echt de meest gevreesde persoon van de hele school.
|
Citaat:
waar kan ik inzetten op het tijdstip waarop de eerste leraar van deze school in elkaar wordt gemept na een moeilijk proefwerk? fysieke ontlading is goed, maar daar hebben ze sport voor uitgevonden... |
ze zouden van alle politieke leiders dummies moeten laten maken en op de marktpleinen zetten moeten, en daar de politieke machtsverdeling vanaf moeten lezen.
|
In China is het onderwijssysteem natuurlijk heel anders dan in Nederland. Druk ligt er veel hoger en studenten hebben nauwelijks vrije tijd. Dus voor de chinese context kan ik dit soort dummies wel begrijpen, in Nederland ligt het aan andere redenen, namelijk gebrek aan respect voor de leraar en het systeem. Leraren moeten meer betaald worden en niet worden gezien als "vriendje" of "vriendinnetje", maar als iemand die hoger staat in de hierarchie en waar je naar moet luisteren (maar zeker ook tegen mag discusseren).
|
Citaat:
Slecht plan overigens. |
Citaat:
ik vermoed dat de geblondeerde dummie het zwaarst gehavend raakt, terwijl hij ook de meest populaire politicus schijnt te vertegenwoordigen. |
Een politicus die een politicus vertegenwoordigt?
|
Och, waarom zou de populairste, en niet de minst onpopulaire persoon het land moeten regeren?
|
Citaat:
Citaat:
|
Sorry, my bad. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo werkt het dus niet. Tenzij je natuurlijk vindt dat gewelddadige films en spelletjes verboden moeten worden, dan werkt het in je hoofd in ieder geval wel zo. |
Mwo, als ze die kinderen nu allemaal vuurwapens zouden geven, maar daarna computerspelletjes, televisie en paintball verbieden, dan zal het vast wel goedkomen toch?
|
Citaat:
je brengt emotionele spanning te veel in verband met lichamelijke ontlading. en ik zeg ook niet dat je brave kinderen hiermee verpest, maar we hebben de afgelopen jaren gezien dat er genoeg zieke geestjes op scholen rondlopen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:37. |