![]() |
Vreetkick
Het is een wel bekend fenomeen, maar welk voedsel geeft jou echt voldoening op dat moment?
:: Grote zak Lays paprika /ketchup:D |
je bent de afgelopen paar dagen aan het inhalen? ;)
OT ik heb eigenlijk nooit een grote vreetkick(Y) |
Gele vla.
|
Vla is echt not-done
Vreetkick? Alleen dorst. Dan Fernandez of AA |
Nooit échte vreetkicks, maar ik krijg wel vaak zin in zoutjes/chips (Y)
|
Citaat:
|
Meestal maak ik noodles.. xD
maar van doritos nacho cheese of chocolate chip cookies word ik ook wel blij dan :P Maar op zich, al geeft iemand me wat anders om te eten, eet ik dat ook wel =/ |
doritos naturel met dipsaus, napoleonnetjes, pizza, doner kebab, kapsalon, zolang het maar vies vet, heerlijk junkfood is.
(y) |
Jaaaaa, kebab <3
|
en waterijs!!
|
yeaaaah :bloos: dubbellikkers
|
Gebakken eieren met toast :D
|
Loempia's doen het ook altijd wel goed :')
|
zon zakje drop fruit duo's doen het goed
uuh boterhammen pindakaas -.- en lays chips hot dat is mijn top 3 dat ik eet bij vreetbuien |
4 quarter pounders is echt te sick nice:bloos:, goeie ouwe euroknallers(y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ook maar ik probeer ze een beetje te negeren(hihi:D) zodat ik mezelf niet weer volledig nuchter eet. |
Ik heb de titel even aangepast.
Het maakt me eigenlijk niet heel veel uit wat er te eten is, als er maar wat te eten is. Meestal heb ik chips, koekjes, snoep of ik bak net als Mutant eieren. (Y) |
Citaat:
|
EEn broodje doner kebab van de kebabzaak hier.
voor 6 euro het grootste broodje doner wat je ooit gezien hebt waarschijnlijk. (Y)(Y)(Y)(Y) met onbeperkt sauzen geweldige tent is dat. |
dropfruit duo's als een malle
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
vandaar als ik die dingen wil halen dat ze altijd op zijn -.- klote jumbo :p |
:D
|
bier en tieten
|
Waarom gele vla not-done is?
Omdat dat misschien wel de minst lekkere vla in het vla arsenaal is.:) En vla is meestal koud, wat mij last geeft van gevoelige tanden, verder is het een goedje die eigenlijk uit een bakje of iets dergelijks gegeten moet worden. Dit maakt het tijdens een gare bui meestal not-done omdat je er moeite voor moet doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ijsje liefs dame blanche, kinder chocolade en sensation die groene zak
|
Als ik compleet naar de klote ben heb ik nergens zin in.;)
|
Citaat:
heb jij een vriezer? :bloos: |
amg :bloos: <3 ijsjes
|
oh die retro ijsjes :bloos:
van die staafjes <3 |
Staafjes huhuhu.
Raket-ijsjes <3 |
Fruit; frambozen, kersen en druiven, bosbessen. Bakken vol. Of anders tosti-time.
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb er wel 2 pakken inliggen, maar die zijn natuurlijk zo op:( heb sowieso wel aardige hoeveelheid eten ingeslagen:cool: @Sannah_x: Hang van het soort vreetkick af:p |
Citaat:
Vaak volgt er daarna toch nog een megatosti hoor :). Maar al die vruchtensuikers zijn altijd wel erg nice. |
achja, tenminste wel gezond vreetkick voedsel :D
|
Citaat:
Vorig week heeft de bakker me opgelegd omdat ik niet uit mijn woorden raakte want 6,60 voor een broodje is echt wel véél :eek: |
Citaat:
|
ben & jerry's, vooral als je geblowt hebt, iig bij mij, ik word er nl weer hyper van
en verder snoepjes en chips en knakworst en alles wat binnen handbereik ligt |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:32. |