![]() |
Welke kleding/ lifestyle vind jij echt onaantrekkelijk bij het andere geslacht?
Nou?
|
Heb nog nooooit iemand gezien die er zo uitzag dat ik dacht van "Why?" dus, ik denk dat dat in zekere zin niet bestaat (voor mij dan). Wel vind ik dat mensen wel wat meer verandering in hun kleding kunnen gebruiken (niet te veel main-stream). Valt ook meer op en is kleurrijker ; D
|
De Sjonnie-kledingstijl vind ik echt zum kotsen.(n) Verder vind ik metalmannen met lang haar erg lelijk en gasten met te wijde kleding en grote kettingen ook vrij lachwekkend. (n)
Oja, new rave en cybergothic. (n) |
Zo'n bandje om je hoofd bij vrouwen. Hebben ze blijkbaar ook vaak in die mtvseries als The Hills etc..
|
Vrouwen met all stars en streepjestoppen, gekleurde leggings en dat soort shit.
|
Jongens: punk. Of met van die kettingen en gothicachtigspul.
|
Dikke vrouwen met strakke kleding: 80% van de Nederlandse vrouwen dus...
|
Black metal-ers (dus met heel veel spikes enzo, zogenaamd ontzettend kvlt en grimm en true zijn enzo), gewone metalgasten vind ik wel leuk. :) En neonazi's en skinheads en hardcoregasten (niet hardcore punk, da's wel vet) hou ik ook niet zo van.
Verder sjonnies en van die pimps en elke gozer die op een brommer/scooter rijdt. 9 van de 10 keer zijn het asociale types die nergens voor open staan. Maar ik wil best gezellig doen met iedereen die ook normaal tegen mij doet hoor, al is het een sjonnie of een neonazi of weet ik wie. |
Skinny jeans vind ik niet mooi bij de meeste mannen.
|
van die hiphop-streetdance pyjamas. die plz.
|
skinny jeans by mannen vind ik inderdaad niks...en als ze enorm veel gel/stylingproduct nodig hebben om hun haar in een bepaalde style te krijgen..
fake-tan is ook een no-go. en enkelsokjes..brr |
Citaat:
|
Sowieso lang haar bij mannen, dat is gewoon niet juist.
|
Hoezo is dat niet juist?? Vandaag de dag scheren veel jongens/mannen zich kaal, wat van mij best mag, maar vind ik ook niet echt 'staan'. En over het 'niet juist', waarom zou een man zijn haar niet kunnen laten groeien? zolang je er maar geen glitter in flikkert is er niets mis mee.
|
Blond.
Wijde broeken. Emo. (en luisteraars van de muziek) Schoenen met hakken. Vrolijke kleding. Onnodige makeup. Sidenote btw: Bitches ain't shit. |
Goed verzorgd lang haar bij mannen geeft ze 100 bonuspunten op de geilheidsladder.
Verder is vrijwel alle mannenkleding tamelijk lelijk. Laaghangende broeken, shirts met schijnbaar willekeurige getallen, letters of woorden erop, zogenaamd nette C&A-streepjesoverhemden met een spijkerbroek eronder, de kreukeloverhemden van een paar jaar terug, trainingspakken. Khaki broeken, vrijwel alle polo's. Shirts met """grappige""" uitspraken. De meeste winterjassen zijn van die plasticachtige gewatteerde dingen in donkerblauw of zwart, dat is ook wanstaltig. Qua schoenen zijn Timberlands lelijke monsters. Enkelsokjes, gouden kettingen, gel, emo's en cybergothics hoeven van mij ook niet. Skinny jeans trek ik goed, maar het moet je staan en je moet het kunnen combineren, dat is bij de meeste kerels niet het geval. Het is wel enorm makkelijk om als man op te vallen met je goede kledingstijl, omdat driekwart van de mannen zich niet weet te kleden. |
skinny jeans, blouse bij je broek in, sieraden, trainingspakken, broeken die te hoog zitten, leren instappers, nette leren schoenen, shirts met "GRAPPIGE" uitspraken, coolcat kleren, enkelsokken, gel, echt strakke shirts zodat je de zogenaamde spieren kan zien and so on. ik hou van simpel.
|
Oh god ja, van die leren instappers onder een surfer-style korte broek, brrr
|
Citaat:
|
Het is overigens shirt of overhemd en geen blouse!
|
Citaat:
|
[QUOTE=Paranoide;29236859]Goed verzorgd lang haar bij mannen geeft ze 100 bonuspunten op de geilheidsladder.
Heb ik toch nog wat punten *O* |
Normale overhemden horen ingestopt (we zijn immers geen Taliban).. Als het een fitted shirt is dan kan het ook los gedragen worden..
|
Gewoon altijd los dragen, lekker fris.
|
Citaat:
Skinheads, brr. En vaak ook skinnyjeans. |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.hdclothing.co.uk/hdconcep...0shirt%201.jpg |
Nooit begrepen idd.
|
Maar laten we nu niet gaan doen alsof "grappige" afbeeldingen wel door de beugel komen.
|
Zeer zeker niet. Wat denken die mensen ook wel niet. Dat ik hun terugzet op de barkruk of de vrouw weer achter op de motor hijs?
|
|
Citaat:
|
Wat Para zegt verwoord mijn mening wel. Maar het aller ergste vind ik nog wel legerkleding ongelofelijk diepe V-halsen bij mannen. (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Denk dat die meningen gewoon verschillen uufke :). Ik vind het ook best lelijk als hij DICHT over je broek heen hangt, een flubberoverhemd boven een te wijde broek zeker, kk lelijk imo.
|
Citaat:
maar ok als je een wat alternatieve stijl aanhoudt gelden dat soort kleding etiquetten natuurlijk niet en dus zijn er ook wel korte hemdjes te koop bij de h&m ofzo |
Citaat:
|
Citaat:
|
bootschoenen
trui om schouders geknoopt gestreepte polo's polo's in het algemeen etc. geldt voor allebei de sexes eigenlijk |
Citaat:
Gozers met witte broeken! bij vrouwen staat dat al enorm truttig en bij mannen is het echt horror. Overzeas vind ik echt afschuwelijk! Baggy broek oke, maar neem een ander merk. Nog erger is alles wat richting kakker gaat, vooral een truitje zo over je schouder en onder je arm door. En een v-hals is vies, al helemaal met borsthaar. |
-gabber
-te gothic -te kak En met stip op nr 1: -ghetto/hiphop/rap |
Buitengewoon fail: Buddy Holly brillen bij mannen met goede ogen. :):):) Dus zonder glazen/zonder sterkte. En al helemaal in combinatie met skinny jeans en hoedjes/sjaaltjes. En deze tassen horen ook niet bij mannen: http://www.refinery29.com/editorial/...rkMasonBag.jpg
Ook houd ik niet van V-halsjes :) |
handtassen horen uberhaupt niet bij mannen.
|
Voor zowel mannen als vrouwen die dit soort sjaals dragen en al helemaal tijdens het uitgaan zzzz
http://www.butrading.nl/resources/im...en/sjaal3l.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
|
Cybergothicoutfits. In 2003-4-5 was het een groot succes bij mannen, maar nu kan het echt niet meer.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:54. |