![]() |
America's Army: Nieuwe Update ==> Sniperschool
Vond het wel tijd worden
Zon spel kan niet zonder sniper Wie speelt het eigenlijk nog meer? vorige topic werd alleen maar over gehad hoe zielig Amerika nu is om het spel uit te brengen :p Maar het spel is eenmaal leuk om te spelen |
Ik speel het ook :)
Had wle wat meer verwacht van de sniper patch, heb die nu namelijk allebei al gehaalt en dus ook al online gespeeld. Ook goede verbetering INGAME browser :) Maar ik kan weer gaan wachten tot de volgende patch, heb allles al weer "uitgespeelt"... :) |
Citaat:
bij mij blijft die sniper training unavailable terwijl ik alles al gehaald heb Vaagheid? :\ |
ik speel het ook :) het is wel leuke game ;)
|
Citaat:
Dan pas kan je sniper gaan doen :) |
Kan je nou al op die site dan spel downloaden (URL)?
Wil het nou wel is proberen, dacht dat het nml crap zou zijn. Niet? Ben benieuwd... |
Citaat:
het is gewoon een 1st person shooter |
Citaat:
thx voor de tip :) |
Citaat:
Maar als je dat voor de sniperpatch had geld dat niet, je moet het helemaal opnieuw doen met de sniper patch :) |
Citaat:
Sim-Pel ?!? |
Citaat:
|
Citaat:
|
heb maar weer in een oude topic geopent. Zijn er nog meer nlers die dit spel spelen. Want ik zie er maar weinig. Zijn er ook al clans voor dit spel. :confused: :confused: :confused: (nederlandse clans dan) Dit spel is onsettend gaaf. Nog wel een paar bug maar voor de verder rest cool. Oja er ook nog een nieuwe patch uit genaamd Americas Army Airborne Patch kan je parachut springen (y) (y) (y) :D:D:D:D:D
|
Ik krijg 't ook niet helemaal aan de praat maar 't ziet er erg slicky uit...
|
Mkay 't is me allemaal gelukt...
't ziet er echt goed uit... prachtig stukje Freeware :D alleen dat er sommige ristricties op zitten (eerst dat halen dan pas die map spelen... ) is een beetje jammer... |
Citaat:
Maar ja dat is gewoon op regels van het leger he :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:00. |