![]() |
Ik ben een koffiemonster
Hoi ik ben een koffiemonster, drink het om wakker te worden, en ga met een zak koffiepoeder onder mijn kussen slapen :D
Kennen jullie dat, dat je op gang moet komen met een bak. Cola werkt trouwens ook erg goed. Waar krijg jij je energie van? (Nee dit is niet het drugs gedeelte ;P ) |
Vette Gitaarsolo’s en dat soort dingetjes
En het zonnetje niet te vergeten:) |
Dit forum pept me altijd reuze op!!!
!!! |
Reclame
|
Ik functioneer niet zonder koffie. Op m'n werk drink ik alleen dubbele espresso's, meestal een stuk of 4. Verder krijg ik energie van goede muziek, vooral als 't live is. En van ouwehoeren met m'n vrienden. En dat 't liefst 's avonds, want 's ochtends ben ik niet te genieten.
|
suiker en kleurstoffen, zoveel mogelijk
koffie krijg ik niet naar binnen ow en warme chocolademelk als ik kapot ben zorgt ervoor dat ik weer hyper word |
- een dag teringhard werken en dat er dan ook maar 1 iemand is die zegt 'zo, hard gewerkt liesje', of merken dat het zonder mij dikke terror geweest zou zijn op m'n werk. sowieso krijg ik veel energie van het uiterste van mezelf vergen. 1 uur slapen en toch weer 16 uur knallen op de set, lekkah. goeie werksfeer, fast friendships(y)
- een half bakkie koffie, 3x suiker, 3 x melk. heerlijk. -energydrankjes. - slapen ( maar dat doe ik niet echt veel. 6 uur per nacht max.) |
koffie <3 Ik drink graag en veel koffie. Sochtends begin ik standaard met een bak en zo de dag door volgen er nog wel een paar. De laatste drink ik standaard tijdens het 20.00 uur journaal of GTST.
Voor de rest werken middeltjes als enerydrink ook prima, AA/extra is ideaal om mn lichaam energie te geven na bijvoorbeeld het sporten. Energieboosten krijgt ik door muziek maken, muziek horen, sporten, gezellige dingen doen, dansen op de dansvloer op rare nummers en maar niet moe worden.. |
maximaal 2 mokken per dag, anders word ik misselijk en trillerig. teveel koffie is ook slecht.(n)
verder helpt fruit wel om me fit te voelen (placebo waarschijnlijk, maar goed:p) en het druk hebben werkt ook maximaal voor een energiekick, net als tonsilitis zegt eigenlijk, maar dan met een beetje meer slaap.(Y) |
Zonder koffie was het leven zonder siësta dodelijk voor me.
|
Ik lust geen koffie en ook geen energy drankjes. Mijn energie haal ik dus maar uit slapen.
|
Ik moet 's ochtend minimaal 2 koppen koffie ophebben, anders heb ik het gevoel of ik de hele ochtend stoned ben.
|
Ik voel mezelf niet echt mens als ik geen koffie kan drinken. Dan blijft het een hunkering die de hele dag aanhoudt, haha.
Overigens vind ik de smaak ook echt ontzettend lekker, dus ik drink het niet alleen om wakker te worden. Soms, als ik 's avonds zin heb ik koffie, drink ik gewoon caffeïne-vrij. |
Ik drink er soms vier op een dag maar ik kan ook prima zonder. Tenzij ik echt heel moe ben, dan drink ik het ook echt om wakkerder te worden (maar echt helpen doet het dan ook niet, dan ben ik gewoon te moe :p). En heel soms energydrink.
|
energy drink
koffie, (vooral op werk) banaan |
energie krijgen van superharde muziek luisteren, met een groot glas cola.
geloof me, het werkt |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:36. |