![]() |
na al ons vergeven
Na al ons vergeven
Ik moet, ik wil, ik ga je weet wat ik wil doen, maar ziet het toch niet je ogen zijn blind verbaast als ze zien het probleem is juist, dat het leven me verblind. De problemen draag ik over, de liefde is vergeten zwarte dagen, donkere wolken het leven is verwrongen tot diep in onder. Ik zag het gebeuren, de pijn raast door mijn hoofd het maakt me gek. Ik gil het uit, bal mijn vuisten maar sta machteloos tegenover tegenover elkaar. Jij kan er niks aan doen en toch geef ik je de schuld. ben ik zo laf, om het zelf onder ogen te zien dat ik het was ik, die het deed. Mijn lichaam raakt het wegdek stil, verwrongen, dood. de bliksem slaat mijn hart mijn ziel gaat omhoog. Maar tegenover is wat ik zie Jij die geeft om mij. Ik keer terug naar benee I want to stay. Daniel kers 23-03-2001 |
Citaat:
buddha, wil je je ajb aan de announcement houden? dus niet meer dan 2 topics per dag? thx! |
is goed hoor Ekki, dat wist ik even niet ekki schreef: buddha, wil je je ajb aan de announcement houden? dus niet meer dan 2 topics per dag? thx! [/B][/QUOTE] |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:29. |