![]() |
Un Long Dimanche de Fiansaai #606
:)
|
Neeeee die titels tegenwoordig verdomme :(
|
Of was deze al een keer geweest?
|
Hoe leren jullie precies voor een tentamen? Vatten jullie alle leesstof samen, of lezen jullie nog een keer door wat jullie gemarkeerd hebben, of of of?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
#507 moet #606 zijn.
En verder wilde ik net Giant Gippssaai Earthworm #606 maken, maar ik was te laat. http://i236.photobucket.com/albums/f...ture/worm2.jpg http://en.wikipedia.org/wiki/Giant_Gippsland_earthworm Nohh. |
Je zou zo'n ding maar tegenkomen. :ril:
|
Citaat:
|
Ik vat normaal ook samen adhv mijn markeringen. Maar ik heb maandag het tentamen en ik ben nog niet met samenvatten begonnen, dus ik vraag me af of ik het misschien beter anders aan kan pakken. Het is stof van drie weken en zo'n 210 bladzijden. Hm..
|
Citaat:
|
Dat is een grote worm.
|
Citaat:
|
Zo. Deur dicht gedaan. De geesten zijn weer een wasje draaien en het geluid van het centrifugeren stoort.
|
Ik vind wormen vies. En ze zijn zowel mannelijk als vrouwelijk... bahbah. Sommige zijn ook aseksueel overigens en tot zover wormweetjes.
|
Ik ga me maar eens klaarmaken om op bed te gaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind wormen helemaal niet vies.
|
Die worm -O-
|
Citaat:
Eet smakelijk. |
Wat had je nou te miepen over de titel Lisa?
|
Citaat:
|
Diepzeehengelvissen, die zijn pas vies. Omdat ze elkaar ook maar zo weining tegenkomen moet een mannetje, als hij een vrouwtje tegenkomt, zich in haar vastbijten en een enzym ofzoiets overbrengen waardoor ze een soort van samensmelten en dan gaat hij helemaal desintegreren maar blijft zijn geslacht nog werken ofzoiets waardoor het vrouwtje zwanger kan worden als die daar klaar voor is.
Ik weet het niet zeker allemaal maar het klonk quite interesting. |
Citaat:
Citaat:
Sexy. |
Er liep een pissenbed op mijn kamer en ik wist niet wat ik ermee moest doen. Ik zag een plastic zakje liggen en heb 'm daarin opgesloten. Nu is 'ie dood.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vond hem niet leuk :( Ik vind amelie sowieso niet zo van jeej en frans niet zo van jeej en verantwoorde titels niet zo van jeej. |
Citaat:
Naast mij ligt nu nog steeds een zakje met een dode pissenbed.-O- |
Dikke kus voor iedereen, en welterusten.
|
Ik vond de vorige titel echt perfect, had ik dat al gezegd ?
|
Deze ook trouwens wel hoor, want Audrey Tautou.
|
Saaisve.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Als in dat het ook echt iets moet zijn zo van niveau hebben.
|
Ik heb een elektronische vliegenmepper en gebruik het voor alles wat meer dan vier poten heeft.
|
Ik had niet echt iets om 'm mee te pletten, en toen zag ik dat plastic zakje en toen dacht ik: ik sluit 'm tijdelijk op en laat 'm nog wel vrij als ik eraan denk. Als ik eraan denk.
|
Citaat:
|
Allure wat afschuwelijk :(
|
Ben je nu boos op me Lisaluur?
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|