Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   bloed door zuigzoen? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1754602)

jemoeder! 16-05-2009 11:55

bloed door zuigzoen?

Mij is net iets raars gebeurt waar ik verder nooit last van heb gehad en ook niks op het internet over kan vinden, mijn vriend en ik waren een beetje aan het klote waarbij hij aan mijn arm zoog. Toen hij los liet zat er bloed, niet het eerste wat je verwacht.
Er ziet bovendien ook geen wond of wat dan ook
Iemand die dit ook ooit gehad heeft, of heb ik een of andere mislukte ziekte.

Andijvie 16-05-2009 12:16

Citaat:

jemoeder! schreef: (Bericht 29245261)
Mij is net iets raars gebeurt waar ik verder nooit last van heb gehad en ook niks op het internet over kan vinden, mijn vriend en ik waren een beetje aan het klote waarbij hij aan mijn arm zoog. Toen hij los liet zat er bloed, niet het eerste wat je verwacht.
Er ziet bovendien ook geen wond of wat dan ook
Iemand die dit ook ooit gehad heeft, of heb ik een of andere mislukte ziekte.

Een zuigzoen is ook een soort blauwe plek, dus ik vind het niet heel gek dat je bloed zag. Maar ik zou 't niet nog eens doen ;)

Mushu 16-05-2009 14:26

Maar komt er bloed uit je hand (heb je een pleister nodig?), of is het gewoon rood?
Want als je zuigt aan je vel, is het logisch dat er daar meer bloed komt en dus wanneer je nog nét geen zuigzoen (blauwe plek) hebt, je dus wel bloed ziet.

Mara 16-05-2009 15:58

En als 't wel los bloed was, maar geen wond, misschien heeft je vriendje dan een wondje in z'n mond?

jemoeder! 16-05-2009 16:21

Ja, ik weet dat als je aan je huid zuigt, dat je bloed naar bovenkomt waardoor het dus: een zuigzoen wordt, bij mij kwam het bloed er dus letterlijk uit, met andere woorden, er zat bloed op mijn 'zuigzoen' zonder dat er een wondje zat, je zag wel rode puntjes als in porien die mogelijk zijn 'opengezogen?' waardoor er bloed uit kwam? ik weet niet of dit kan daardoor deze topic.

terug @ een comment hiervoor: nee, mijn vriend heeft geen wondje in zijn mond, het bloed is dus ook niet afkomstig uit zijn mond maar van mij.

bloedzz 30-01-2019 19:19

Citaat:

jemoeder! schreef: (Bericht 29245898)
Ja, ik weet dat als je aan je huid zuigt, dat je bloed naar bovenkomt waardoor het dus: een zuigzoen wordt, bij mij kwam het bloed er dus letterlijk uit, met andere woorden, er zat bloed op mijn 'zuigzoen' zonder dat er een wondje zat, je zag wel rode puntjes als in porien die mogelijk zijn 'opengezogen?' waardoor er bloed uit kwam? ik weet niet of dit kan daardoor deze topic.

terug @ een comment hiervoor: nee, mijn vriend heeft geen wondje in zijn mond, het bloed is dus ook niet afkomstig uit zijn mond maar van mij.

bloedzz 30-01-2019 19:22

ik zoog bij een meisje aan haar buik, toen proefte ik bloed.... ik kijk.. zo een plasje bloed op haar buik... gebeurd blijkbaar vaker... of is jouw vriendje en ik de enige die dit kunnen! lijkt mij tog niet... ik ga het uitzoeke

JaapieEleven 30-01-2019 19:40

bloedzz, je weet dat dit een topic uit 2009 is?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:31.