![]() |
Ik wil model worden
Ik ben Romana, ik ben 15 jaar oud. En ja, ik zou dus graag model willen worden. Niet dat ik enorm knap ben, maar wel fotogeniek. Maar op google vind ik dus eigenlijk alleen maar modellen bureaus voor kinderen, en dan vooral voor kinderen van 2 tot 14. En laat ik nu net de 14 gepasseerd zijn. Dus misschien dat iemand suggesties heeft? Uit eigen ervaring of gewoon gevonden op google of iets.
http://img33.imageshack.us/img33/5204/romanax.png |
Als je zegt dat je niet heel erg knap bent, maar wel fotogeniek bent, dan is misschien een castingbureau wel iets voor jou. Via een castingbureau kan je ook modellenwerk doen. Ik heb goede ervaringen bij dutch casting en bij hollands glorie.
|
Ik denk ook niet dat je bij kindermodellenbureau's moet gaan kijken, maar bij 'gewone' bureau's. 15 schijnt een uitermate geschikte leeftijd te zijn om te beginnen. Ehm, ik weet niet precies wat er is qua bureau's, maar zoek eens een bekender Nederlands model en kijk waar zij is begonnen? Misschien dat je daardoor wat vindt.
|
Ik ook!
|
je bent inderdaad oud genoeg voor een gewoon modellenbureau. goede modellenbureaus zijn o.a. max models, elite models, ford models en ulla models.
|
Citaat:
|
Wat Urm zegt, gewoon mailen naar bovenstaande modellenbureaus en als ze je wat vinden reageren ze op je en zullen ze je uitnodigen, maarja je moet er wel wat voor doen en blijven mailen en stalken en laten zien dat je graag wilt!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:22. |