![]() |
Tenasaaious D #607
*O*
|
This is the greatest and best song in the world.
|
Barabas met z'n Kinder-ariër, brr.
|
Citaat:
|
An he says....!!! Plaaaaaaaaaay the best song in the world (8)
|
Klopt.
|
Citaat:
|
Tijd om het universum te redden van Darth Malak en de Sith. TUDUDUDUDUDU.
|
Verdomme.
|
Kinder-arier :cool:
|
Wie heeft er berichten geplaatst?
Totaal aantal berichten: 501 Gebruikersnaam Berichten Mr Soija 72 Lisa 66 Chick Rock 55 *Miekjuh* 49 Barabas 37 Kazet Nagorra 34 Pippeloen 29 Laisve 28 Paranoide 18 Allure 17 Quis 16 Kunst 16 Havock 10 ecnelis 9 Tink* 9 Swlabr 6 Philosophy 6 Secret Agent 5 Stefenootje 3 Archont 3 Cherry Springs 2 Commendatore 2 Jaeger 2 Absinthe 2 Bas 1 Missy 1 N00dles 1 Dark Phoenix 1 Lucky Luciano 1 |
Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag, Lennart :nono:
|
Citaat:
|
49 :D
|
jeeeh even veel als Quis :D
|
|
Ik sta niet mer bovenaaaaahaaaaaan *O*
|
Wat een drukte hier zeg.
En CR, bovenaan in de toppostlijst zul je wel nooit meer komen :D Taarten naamzoek, wanneer wordt die bijgewerkt? :o Ik wil weten of katje me heeft ingehaald :D |
Ik sta nog tweede, denk ik. Maar TopDrop post niet zo gek veel meer sinds hij die chick paalt, dus misschien heb ik hem wel ingehaald.
|
Citaat:
|
die chick paalt :D
|
Ja maar ik stond 3 en katje 4 en die stond heel dichtbij dus die zal me wel ingehaald hebben en jij maarten dus dan is het nu kazet maarten katje lisa
Tenzij er nog mensen heel dichtbij stonden maar ik dach van niet. |
Citaat:
|
t/m 503
1. TopDrop 18322 2. Kazet Nagorra 16398 3. Lisaaah 13568 4. Katje 12663 5. sterrenmeisje 11667 6. Pippeloen 10808 7. ecnelis 10771 8. Dark Phoenix 9400 9. Jaeger 9176 10. Barabas 8231 11. Stefenootje 7478 12. Darkiekurd 6917 13. Tink* 6524 14. Missy 6185 15. Uice 6031 Jaeger ben ik nog niet voorbij, denk ik. |
Citaat:
|
Ik sta niet meer in de top 10! :'(
|
Citaat:
edit: verkeerde topig :bloos: |
Oh pip heeft misschien een inhaalslaag naar de top 3 gemaakt...
|
Citaat:
|
maar dat is 100 topics geleden :P
|
|
Citaat:
|
nou, topdrop br maarten naamzoek.
|
Citaat:
Wait, i kheb 3 maanden veel in bed gelegen -O- Misschien dat ik toch nog wel hoog scoor :( |
Citaat:
|
Als je inzoomt klopt die hand niet helemaal.
|
Citaat:
|
Citaat:
laat ook maar zitten ;) |
Citaat:
|
Wat een gekke hand dan!
|
je ziet zijn pink toch nog, hij heeft zijn hand gevouwen
|
oh oh oh oh zo!
|
Mbaaaaaah wat zijn groepsopdrachten toch stom. *mopper*
|
Waar staat dat allemaal?
|
Doorgaans wel ja.
|
Citaat:
|
Aaaaw er lopen steeds musjes en andere vogeltjes hondenhaar te verzamelen in onze tuin haha. We hebben een grote witte hond, en er ligt ook in de tuin wel haar van hem. En de vogels verzamelen dat voor hun nestjes. En dan hebben ze na een tijdje hun hele snavel vol haar, en dan lijkt het net of ze een grote witte snor hebben. :hartje:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ohhhhwatmisikkazet ohhhhetiszovroegjongens ohhhhhwatishetsaai ohhhhhkazetjijrotzakblabla ohhhhhkazetwatmisikje :P:P Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:13. |