![]() |
Succes
Heey,
Ik wens iedereen die vandaag ook aan z'n eindexamens begint veel succes!! Ben wel benieuwd naar jullie ervaringen dus ik hoop wat te horen komende dagen :) Sterkte! Groetjes |
VEEEEEL SUCCES!
Er is geen hittegolf, jullie zijn de laatste lichting van de oude tweede fase en de PVV staat bovenaan in de peilingen, dus het wordt een eitje. |
Succes met de eindexamens!
Even bikkelen, en dan ben je er hopelijk snel weer van af... 2 jaar geleden deed ik eindexamen, zag toevallig net een stukje over woordenboeken, die ze vergeten waren bij mijn examen :D |
Thx! :) Ik wens de rest ook allemaal veel succes.
|
Haha iedereen ook weer bedankt, ben al klaar voor vandaag maar toch. Ging wel okeey volgens mij :). Kan de antwoorden nog niet bekijken want mijn trage laptopje komt niet door drukte van eindexamen.nu heen :p
|
heel veel succes iedereen!:D
gaan gewoon slagen met zn allen;)hehe |
Ik heb vandaag de eerste in ieder geval al goed gemaakt en heb ook wel voldoende, whoehoe :P
En iedereen succes ja ^^ En vooral sterkte met leren :P |
Succes! Volgend jaar kijk je met weemoed terug (zoals ik).
Vandaag een jaar geleden begonnen mijn examens... |
weemoed? :| why?
|
Omdat ik het gewoon een leuke tijd vond (achteraf dan)
|
De examentijd op zich? Of gewoon middelbare school tijd?
Studententijd lijkt mij ook wel leuk :p |
Beide, maar vooral de examentijd. Heerlijk, beetje leren, helemaal vertroetelt worden en lang vakantie.
Studententijd is uiteraard ook leuk. |
Haha ik ben een veel te grote stresskip om m'n examentijd leuk te kunnen vinden en met m'n middelbare school periode heb ik het ook wel weer gehad :p
|
*O* Veel succes kindjes. *O*
|
Citaat:
|
Hartelijk bedankt, Frankrijk -O-:s
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:29. |