|  | 
| 
 Succes Heey, Ik wens iedereen die vandaag ook aan z'n eindexamens begint veel succes!! Ben wel benieuwd naar jullie ervaringen dus ik hoop wat te horen komende dagen :) Sterkte! Groetjes | 
| 
 VEEEEEL SUCCES! Er is geen hittegolf, jullie zijn de laatste lichting van de oude tweede fase en de PVV staat bovenaan in de peilingen, dus het wordt een eitje. | 
| 
 Succes met de eindexamens! Even bikkelen, en dan ben je er hopelijk snel weer van af... 2 jaar geleden deed ik eindexamen, zag toevallig net een stukje over woordenboeken, die ze vergeten waren bij mijn examen :D | 
| 
 Thx! :) Ik wens de rest ook allemaal veel succes. | 
| 
 Haha iedereen ook weer bedankt, ben al klaar voor vandaag maar toch. Ging wel okeey volgens mij :). Kan de antwoorden nog niet bekijken want mijn trage laptopje komt niet door drukte van eindexamen.nu heen :p | 
| 
 heel veel succes iedereen!:D gaan gewoon slagen met zn allen;)hehe | 
| 
 Ik heb vandaag de eerste in ieder geval al goed gemaakt en heb ook wel voldoende, whoehoe :P En iedereen succes ja ^^ En vooral sterkte met leren :P | 
| 
 Succes! Volgend jaar kijk je met weemoed terug (zoals ik).  Vandaag een jaar geleden begonnen mijn examens... | 
| 
 weemoed? :| why? | 
| 
 Omdat ik het gewoon een leuke tijd vond (achteraf dan) | 
| 
 De examentijd op zich? Of gewoon middelbare school tijd? Studententijd lijkt mij ook wel leuk :p | 
| 
 Beide, maar vooral de examentijd. Heerlijk, beetje leren, helemaal vertroetelt worden en lang vakantie.  Studententijd is uiteraard ook leuk. | 
| 
 Haha ik ben een veel te grote stresskip om m'n examentijd leuk te kunnen vinden en met m'n middelbare school periode heb ik het ook wel weer gehad :p | 
| 
 *O* Veel succes kindjes. *O* | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Hartelijk bedankt, Frankrijk -O-:s | 
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:22. |