![]() |
Kevah
Heej ik ben kevah,
Kevin, ben 17 jaar, bijna 18. Zit in 5 Havo dus heb vandaag me eerste examen gemaakt:) Ik doe aan judo :) en verder nog vragen? stel ze gerust |
Heb je ook huisdieren?
Succes met je examens btw (y) |
Ja ik heb 1 hond, een Duitse herder :)
ik woon trouwens in Den Haag daar kwam ik ineens op :P |
Ik ken jou.
Je hebt een ban op Kaboem hea (': |
Citaat:
boeit me niet ;) kan er niks aan doen dat er mensen zielig zijn met verlinken. en zorgen dat ik een ban krijg, omdat ik op msn wat zei :) |
Citaat:
Welkom!;) Suc6 verder met je examens!:) |
Citaat:
Mensen zijn zo goed in zich aanstellen. |
Succes en welkom
|
Citaat:
oke..leuk..gezellig! gaan je examens beetje oke dan?:) |
:)
mwah het examen zelf is lastiger dan de oefen examens. en daarbij komt dat ik wiskunde wss helemaal vern**kt heb... verder gaan ze goed:) |
Ok ik verveel me dus ga ik maar eens even een heel lul verhaal over mezelf proberen te verzinnen, sommige dingen zullen al duidelijk zijn geworden in de eerste post maar toch komt hij:
Hallo ik ben kevin, ik woon in Den Haag, ben geboren in Voorburg. Ik ben op dit moment 17 jaar, maar word eind augustus 18. Ik doe HAVO zit nu in me examen, heb het profiel E&M met Biologie en M&O erbij. Ik heb 1 seizoen in de zaal en 1 seizoen buiten gehandbald was helemaal niks voor mij. Ik vind het verder wel leuk om te voetballen met vrienden en ook om het te kijken. maar judo is mijn echte sport, ook doe ik sinds ik mag na me operatie fitness. Ik ben dus geopereerd en dat was 13-01 dit jaar aan mijn voorste kruisband die had ik met een judo wedstrijd ingescheurd. Ik heb op dit moment geen vriendin. ik heb een hond een duitse herder. Verder vind ik dit wel weer even genoeg :P Ik hoop dat ik een beetje reacties krijgt want dat lijkt me wel leuk :) |
Oké, maar ik denk dat je in deze topics minder reacties gaat krijgen, post wat rond op het forum daar kan je dan over onderwerpen meepraten. Eerlijk gezegd denk ik niet dat veel mensen hier posten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:25. |