Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Drugs & Alcohol (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=38)
-   -   big blow problem!urgent! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=175504)

kosamlover 02-08-2002 21:47

big blow problem!urgent!

ik heb maar een paar keer geblowd en ik vond het echt geweldig!ik deed het vooral om mijn problemen thuis te vergeten wat aardig hielp. maar een paar dagen geleden voelde ik me opeens net alsof ik had geblowd! ik schrok me rot want ik was net aan het werk en dat baantje loopt nou niet bepaald lekker. en ik had al een maand niet meer geblowd! dat gevoel had ik gekregen toen ik een paar ijsblokjes opat. dat was rond een uur of 10 `s avonds. gelukkig was ik om 11 uur klaar. maar toen ik de volgende dag weer hetzelfde gevoel kreeg maar dan zo rond 1 uur `s middags werd ik echt bang!wie weet wat dit is en wie kan me helpen om me van dit gevoel af te krijgen! help me!

Locke 02-08-2002 23:26

Je bent blijven hangen duh :rolleyes:

ook harrie 03-08-2002 12:20

vanzelf stoned worden zonder te blowen??
handig

kosamlover 03-08-2002 12:34

hoe bedoel je " blijven hangen?"

Günther 03-08-2002 15:15

Citaat:

Locke schreef:
Je bent blijven hangen duh :rolleyes:
van wiet......tjo he zo komen dus enge verhaaltjes de wereld in. THC WORDT AFGEBROKEN DOOR T LICHAAM (binnen paar weken is alles weg)

Zap 03-08-2002 15:17

Is dit een bangmakertje ofzo?

wel handig op commando stoned zijn :D

De(OOG)Directie 03-08-2002 15:48

Citaat:

black angel schreef:
van wiet......tjo he zo komen dus enge verhaaltjes de wereld in. THC WORDT AFGEBROKEN DOOR T LICHAAM (binnen paar weken is alles weg)
Klopt, en als het al zou kunnen is et een lichamelijke reactie waarvan de oorsprong zich in het mentale bevind.

~BLUH~

Q_GIRLY 03-08-2002 18:50

lekker goedkoop toch :P

Locke 04-08-2002 11:23

Citaat:

black angel schreef:
Het was ook geen sarcasme ofzo he :rolleyes:

DarkCat 04-08-2002 13:47

Het enige wat ik nog weleens heb is als ik geblowd heb en het trekt een beetje weg, als ik dan een sigaret opsteek dat het weer terugkomt :D

Bauduin 04-08-2002 13:53

thc blijft 6 weken in je bloed

[ooit gelezen ergens]

DarkCat 04-08-2002 13:57

Citaat:

Bauduin schreef:

[ooit gelezen ergens]

Dan heb ik in de afgelopen 4 a 5 jaar bijna altijd wel thc in mn bloed gehad :D

Günther 04-08-2002 22:43

op deze site ergens staat een programmatje om je thc te meten :o

razkal 05-08-2002 05:39

Citaat:

Bauduin schreef:

[ooit gelezen ergens]

tis zelfs zo dat ze het 9 maanden later nog in je haar kunnen vinden.

Isa 05-08-2002 10:06

Citaat:

razkal schreef:

tis zelfs zo dat ze het 9 maanden later nog in je haar kunnen vinden.

logisch, daar blijft het vastzitten samen met andere rotzooi, totdat je je haren knipt.

razkal 05-08-2002 21:27

Citaat:

Kenny McCormick schreef:

logisch, daar blijft het vastzitten samen met andere rotzooi, totdat je je haren knipt.

uhm, maar ik laat me haar niet een keer in de 9 maanden knippen en toch kunnen ze het vinden, hoe kan dat dan:)?

Zap 10-08-2002 15:07

Als je vergiftigd word met 0.00000001 mg cyankali kunnen ze het later ook nog in je haar terugvinden.

thc blijft wel 6 weken in je bloed maar nooit in zijn actieve vorm!

Griller 13-08-2002 15:40

ok het blijft 3 maanden in je bloed voordat het er helemaal uit is en datr ze er dus ook niet meer achter kunnen komen dart je het geblowed....

Buitengewoon 16-08-2002 10:50

Dat in het bloed zitten heeft inderdaad betrekking opdat er sporen van terug te vinden zijn in het bloed. daar word je niet stoned van dus (naja nadat het is uitgewerkt).

Maar dat probleem van jou zou best een soort lichte vorm van hyperventileren kunnen zijn. Je krijgt zo'n idee, gaat er op letten en het lijkt steeds erger te worden (dus het lijkt weer alsof je stoned bent).

kosamlover 18-08-2002 16:29

maar wat kan ik er tegen doen en na hoeveel tijd gaat dat hyperventileren weg?

basje! 25-08-2002 15:07

waaah ik had laatst ook zoiets. ik + vriend van mij hadden die dag geblowd en 's avonds stonden we een shagje te roken en kwamen erachter dat we nog steeds stoned waren, terwijl het al uitgewerkt zou moeten zijn...dat was best leuk, nou niet echt angstaanjagend enz. dat wasbest een geldbesparend iets geweerst. maar nu is het weer weg, helaas.

]{ing 25-08-2002 23:03

lol :D

mja.. alles kan, zolang je er maar in gelooft..

ik heb zelf nooit zoiets gehad, ookal ben ik naar eigen zeggen toch wel 'redelijk ervaren' met cannabis

Droyd 26-08-2002 12:39

Ooit zat ik op de bus en werd plots heel nerveus zonder reden, wat ik wel vaker heb trouwens...Toen filosofeerde ik dat als ik smaak, pijn voel en beelden zie in mijn dromen waarom zou ik dat niet kunnen als ik wakker ben...Ik probeerde om me voor te stellen dat ik me met vrienden aan de vijver blowde, en gotverdomme het lukte nog ook om me in de waan van het blowen te gaan! Ik heb het toen nog achteraf geprobeerd, maar het lukte niet meer...ik begon echt te zweven maar het was minder intens dan toen ik echt blowde, maar het gevoel wsas er wel degelijk

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:00.