![]() |
geef nu je mening over gewelddadige games onderzoek
Ik moet een onderzoek doen voor schoo, voor het vak maatschappijleer.
Ik heb een enquete. het gaat over jullie eigen mening over games zouden jullie 'm willen invullen? ga naar http://www.gewelddadigegames.tk/ laat na het invullen van het onderzoek even een reactie achter wat je er van de enquete vond dankje wel!! bekijk de promo hier! |
Ik vond de enquete heel goed gemaakt met goede vragen.
Verder vind ik geweldadige games maar niks, ze kunnen sommige mensen beiinvloeden, en je kunt verslaafd raken. Maarja,, da's mijn mening he.. |
Citaat:
OnTopic: leuke poll alleen ik word niet aggresief van games of films dus... |
Done! ^^
De enquête zat idd goed in elkaar. Heldere vraagstellingen, aantrekkelijke lay-out, uitstekend qua lengte en uitleg bij bepaalde termen. Alleen (en das echt mierenneu...) 't hoofdlettergebruik en de interpunctie klopten niet altijd ;). |
Gedaan. Alleen je vraag over de duitse game industrie vind ik minder omdat ik het niet zozeer slecht vind voor de industrie, ik vind het slechter voor de gamers die op deze manier de keuzevrijheid ontnomen wordt.
|
Citaat:
Citaat:
Maar wat is geweldadig, een loodgieter die op hoofden van beesten springt, een elvenjongen die met zijn zwaard een paar duizend tegenstanders doorklieft. Er zit altijd wel iets van geweld in; nouja behalve in deze: Flower |
Dat noem ik niet jammer, dat noem ik slecht :p Jammer is niet sterk genoeg.
|
Ingevuld..
Ik mistte eigenlijk wel een 'Overige opmerkingen' vakje... |
Ingevuld :), Succes ermee!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:26. |