![]() |
spraak+vlekken.
Ik heb de laatste tijd weer last van een ander kwaaltje. Als ik praat val ik vaak over mijn eiegen woorden en dat is soms erg irritant. Ook als ik niet langzaam genoeg opsta komen er zwarten vlekken voor mijn ogen.
Wat kan ik aan deze problemen doen? |
Je tijd nemen voor beide.
|
goed eten voor t tweede en zoals gezegd rustig je tijd nemen.
|
Van mijn 13e tot 20e had ik het geregeld, eten deed ik goed, toen ik een jaar of 18 was nog een bloedonderzoek gedaan, omdat het erg vaak voor kwam en het wel belemmerend, niks mee gevonden. Duizelig, geen volledige controle over spieren, zeg maar je voet optillen om over een hekje te stappen en dat het niet helemaal hoog genoeg gaat.Praten ging ook moeilijk, alsof ik tipsy was.
Nu helemaal geen last meer van. |
Heb je geen bloedarmoede? ( of zeg ik hele gekke dingen?)
wel vervelend, =/ |
Nee dat kan best kloppen, dat was bij mij toen ook een van de belangrijkste redenen had kunnen zijn.
edit: kuttaal... |
Citaat:
|
Geestelijk ben ik nog 18.
|
drink of blow je veel? kan het gebrabbel ook aan liggen
|
ik drink niet en ik gebruik ook geen drugs ofzo.
|
het tweede wijst gewoon op bloedarmoede (tekort aan ijzer) of/en een lage bloeddruk.
van het eerste weet ik niet wat het kan zijn. misschien stotter je als je erg opgewonden of gestresst bent. |
ik heb wel het vermoeden dat ik de laatste tijd veel sneller ben gaan praten.
|
Ik denk dat je misschien een lage bloeddruk hebt. Gewoon goed eten en slapen en als je lage bloeddruk hebt veel zout (patat, drop) eten. (dacht ik mij te herinneren bij iemand die ook een te lage bloeddruk heeft)
En als je uitgeruster bent zal spreken je wellicht ook beter afgaan. Hoe gaat het voor de rest met je? Kunnen andere gebeurtenissen of wat er in je omgaat er niets mee te maken hebben? Want je geeft aan dat het de laatste tijd pas is, misschien gaat het ook wel weer over na een tijdje. |
moet je hier nou een topic over openen?
Ik denk dat je leidt aan een ziekte met de naam Aanstelleritus. Wat wil je nou dat we zeggen? Je moet gewoon langzamer praten en langzamer opstaan, daaaag! |
Stefenootje.. diegene stelt zich helemaal niet aan hoor!
Ikzelf zie ook wellis zwarte vlekken voor me ogen.. en weet hoe lastig dit kan zijn.. Je kan ook even langs de huisarts gaan.. die weten vast wel wat je moet doen! Verder weet ik zo niet echt iets te noemen wat je klachten kan verminderen.. |
En dan nog als het onzin is :P bemoei je er dan niet mee als je het niet belangrijk vindt.
Sommige mensen zijn gevoeliger voor zulke dingen dan andere mensen. En dan wordt het al gauw als aanstellen gezien terwijl die persoon gewoon kwetsbaarder is. Je moet wel reëel blijven, ben ik het mee eens hoor maar het kan echt vervelend zijn voor iemand en ik zou niet te snel oordelen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:01. |