![]() |
Always look on the bright saaid of life ♪♪♫ #609
Deze wilde ik al een tijdje.:cool:
|
titel (y)
|
alleen moet er nog een nummer achter! vlug!
|
Zo!
|
ZO! tijd om te pitten
|
Hoi Alluur!
|
Ik ben al bijna heel de avond aan het leren :cool: :trots:
|
Topdrop! Ik heb net bliksemsnel jouw nootjes uit het to do topic gekopieerd.:cool:
|
:eek::cool:
|
Oh hihi wat een leuk titel :bloos:
|
Maar zo snel had het niet gehoeven want ik had nog genoeg tijd om de titel te wijzigen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zat er al een tijdje mee, maar was steeds niet op het forum als er een saaitopic vol was. En net was dat bij toeval wel zo! Want ik wilde reageren in het vorige topic en toen was 'ie ineens vol! :eek: :eek: :eek: :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
|
♫♪
|
woooow, het werkt! :eek::cool: ♪♫£►♪♀☼☺↕‼‼161♥1☻15 :eek:
|
Ik wist dat al heel lang hoor.:(
|
♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪
♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪ ♪ ♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪ ♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪ ♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪ |
Ik wist wel uit mn hoofd dat alt 137 ë is, maar die muzieknootjes wist ik niet :n
|
Bløf :cool:
|
Dat liedje Vandaag is toch best typisch?
|
Watisdat.
|
Denk liever aan vandaag ♪♪
Ik ga met de benenwagen mijn tanden poetsen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
|
Hahahahahahahahahahahahahahaaa
|
Hahahaha alleen de zon is stom.
|
Die heb ik getekend, en dankjewel Lisa.
|
Die heb jij niet getekend.
|
ik kan geen mooie vinden. dit is weer in stomme desktopvorm:
http://suigintou.desudesudesu.org/4s...img/284252.jpg |
Goedenavond beste mensen.
|
hoi quis *O*
|
Quis quis zin in een diss?
|
Ehhhh, als je daar blij van wordt?
|
Neenee ik wilde het maarten laten doen.
|
Ik ben niet zo gemeen aangelegd :n
|
Hahaha. Te veel gemeenheid kan ik ook niet meer aan vandaag, mn exsvvriendje had een ''bui'' en heeft me flink zitten afvallen, dat was mn portie wel. (N)
Maar ik heb ook weer heel veel lieve dingen gehoord vandaag dus ik ben nog best gelukkig vandaag. :) |
Wat deed hij dan :(
Oh *O* |
Hij deed gewoon heel stom en op zijn tenen getrapt en hij praatte alléén maar over zichzelf en als ik dan iets zei ging hij meteen onterechte conclusies trekken omdat ie wel even wist hoe ik in elkaar zit of zo. Nouja, het ging niet echt ergens geloof hij, het was gewoon afreageren geloof ik. :confused:
En juhh, mn mama is lief en mn gangenootje/beste vriendin in zweden is lief en net werd ik door iemand ''one of the coolest people I have ever met'' genoemd dus met mn ego zit het wel goed. :D |
Hoe is het met jou? Ben jij nog gedisst of opgehemeld vandaag?
|
Citaat:
|
Ja.
|
Eigenlijk is het bedtijd hè.
|
ik heb morgen tentamen, en ik moet nog ruim 100 pagina's lezen.
|
ik heb morgen een verplichte workshop en het enige dat ik weet is dat over 'situaties op het werk' gaat. krijg gewoon salaris voor die 2 uren dat ik aanwezig moet zijn dus dat is wel chill.
|
Citaat:
En (Y) Citaat:
|
Yo.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:11. |