![]() |
Hokjes ??? als ze zich ...
Ik begrijp het niet zo goed ...
Als iemmand b.v. skater of alto wordt wil hij toch in dat ene hokje gestoken wordt . Eerst zitten ze te zeggen dat ze skater of alto of gabber of tis me gelijk wat zijn en een paar topics daarna beginnen ze te lullen over dat ze in hokjes gestoken worden . Ik bedoel je gaat toch geen bootschoenen aandan en een polo als je geen kakker genoemd wil worden . Je wilt toch niet gabber genoemd worden als je wijde broeken draagt ? +++++++++++++++Int rap voor mensen die nie graag lezen ... Mensen zagen soms dat ze in hokjes gestopt worden . Maar als je een bepaalde kledingsstijl hebt wil je toch ook dat ze je als iemand aanzien van die stijl . |
je zou ook kunnen kijken als
"iedereen heeft zn eigen stijl en wil als een persoon worden gezien niet als een hokje" maargoed...tis maar een idee |
Je hebt gelijk, ik wil heel graag in 12 hokjes.. lijkt me prachtig :D
|
|
Ik draag 6 overhemden over elkaar, maar als ook maar iemand me kakker noemt :mad:
|
nou ik snap inderdaad niet al die problemen over hokjes. je kan ook als individu gezien worden binnen een groepje. als iemand zegt *hee skater/ gothic/ alto* wil deze niet meteen suggereren dat je gelijk voldoet aan alle sterotype bijkomstigheden (uuh ?). ik bedoel dus als iemand zegt *hee skater* dan zegt ie niet dat je ook daadwerkelijk skate en weet ik veel wat er nog meer * bij skaters hoort *. als men tegen mij zegt *hee alto of hee gothic* waarom zou ik dan gaan zeggen *och ik geloof niet in dat hokjes gedoe. ik vind het wel een makkelijke aanspreeksvorm en wat is er zo erg bij een groep te horen? zolang je er maar bij hoort omdat je dat wilt. ofzo. en dat het niet geforseert is. ik vind het niet stom om te zeggen *ik ben alto* of wat ik dan ook ben. iedereen is wel iets.
|
:rolleyes:
jezus wat een gezeik kunnen we dit onderwerp nou niet eens achter ons laten hoeveel topics zijn hier nou al niet over geweest |
Ik WILDE in een hokje!!!
jajaja, ik was er zelfs trots op dat menschen mij gothic noemden... maar het zal wel een puber-iets zijn ofzo... |
Citaat:
|
Damn, ik moet even bootschoenen aanschaffen. Misschien zien mensen dan dat ik kakker genoemd wil worden:rolleyes::p
|
Citaat:
Die smiley lijkt precies op jouw avatar :D |
Citaat:
|
hokjes hokjes hokjes... ik HAAAAAAAAT hokjes....
ik ben geen 'alto' 'punker' en al helemaal geen 'goth'.... en trouwens, wat zou je onder deze termen moeten verstaan..?! kweet ut niej hoor.. k kan hier wel van alles lezen over 'wat versta je onder alternatief ' maar zelfs daar ben ik het allemaal niet mee eens, omdat NIEMAND egt alternatief is... en jahh, als ik vanaf morgen alleen maar in gothic kleding loop, dan vraag ik erom om in een hokje te stoppen... duzz... zelf heb ik niet egt 1 kleding stijl ofsoww.. dus ik denk niet dattik snel in een hokje word gestopt... |
Citaat:
goeie :) (y) |
Citaat:
|
Citaat:
whaha :D |
Citaat:
Citaat:
|
ik vind dat hokjes een onderwerp moet zijn waarover men moet zwijgen, aangezien discussies er over nooit iets vruchtbaars afwerpen
:D |
Citaat:
Die moet ik onthoude :P |
Citaat:
|
Citaat:
iedereen heeft een eigen stijl. ookal lopen er veel personen bijna hetzelfde bij, de een vind een bepaald schoensoort niet mooi, en de ander is helemaal dol op roze rokjes (ik zeg maar wat) het is toch een beetje eigen |
mmmm....
Ik weet dat in o.a. de psychologie je mensen wel in hokjes moet plaatsen, ook geld dit bij onderzoeken waarbij een lichaam onherkenbaar is geworden; onderscheid met rassen. Point: soms kan het niet anders. maar zoals ik dat zie; iedereen is een individu, dat je iets wil uitdragen d.m.v. kleding, kan. (let op! gewaagde opmerking volgt!)... Het hoort bij de puberteit om jezelf af te zetten/scheiden en kenbaar te maken (wording van een individu) en dat doe je nou eenmaal met kleding, toch? :confused: |
k probeerde me 'vroeger' ( ahum) ook altijd als metalhead voor te doen....
toen vroeg iemand es een keer aan mij van: wat ben je nou eigenlijk, skater of punker ofsow... toen dacht ik pas van..... ehm jah, tis best wel kortzichtig als je van jezelf zegt wat je bent.... je past toch nooit erges 100 % bij.... glukkig maar |
Als je Puber bent wil je je afscheiden ???
Nee dan laat je je juist beinvloeden door je vrienden ... |
Hou alsjeblíeft op over 'hokjes'!
Hoe lang wordt er nog doorgezeken over hókjes? Hou 't er gewoon op dat elk mens uniek is, maar op zoek is naar saamhorigheid en herkenning, dus dat ze 'n bepaalde GROEP opzoeken, en geen hokje. Zucht. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou kijk je hebt wel een beetje gelijk maar et is ook weer zo dat asl je dan eenmaal in zo'n hokje zit dan zijn er ook weer van die vooroordelen en das dan weer minder leuk vandaar dat je niet liever in een hokje zit
|
je kan toch nie zegguh in wat voor soort hokje je hoort?? volgens mij heeft iedereen zijn eigen stijl en behoord niemand tot 1 van die bekende hokjes! en dan kun je nog wel zegguh wa je ONGEVEER bent maar je zult het nooit 100% zijn... toch?? en volgens mij wil je je nie kleden om tot die groep te horen, je vind die soort kleding gewoon mooi en maakt met die soort kleding en een beetje van je eigen smaak je eigen stijl!
|
Citaat:
|
ik ben vies
|
wat als je gewoon niet genoem wil worden, moet je dan naakt lopen?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:38. |