![]() |
Loop jij ook op Onitsuka Tiger's?
Hoi,
ben jij in het bezit van Onitsuka Tiger- shoe's of vind je ze mooi en zou je ze graag willen hebben? Zou jij dan voor mij dit vragenlijstje in willen vullen? Voor een opdracht ben ik namelijk opzoek naar de doelgroep van Onitsuka Tiger! 1.M/V? 2.Wat is je leeftijd? 3.Ben je sportief of helemaal niet? 4.Waarom heb je gekozen voor Onitsuka Tiger (en welk model)? 5.Wat zijn je(andere) favoriete sneaker-merken? 6.Weet je ook de afkomst van Onitsuka Tiger? 7.Hoeveel paar sneakers heb je? 8.Vind jij jezelf een sneakerfreak? 9.Hoevaak ga je naar de stad voor een nieuw paar? 10.Welke patta's draag je het meest? Wil je nog iets vertellen? Heb je een foto van je sneakers, je hele verzameling of een leuke foto van jezelf? Plaats ze gerust. Deze worden niet gepubliceerd! THANKS! |
Citaat:
|
|
Ik heb een paar. Ik loop echter niet warm van je enquête.
|
Citaat:
|
Schattig? Die kleuren vind ik echt verschrikkelijk. Model van de schoenen is niet zo erg, erg standaard.
Maar al die kleurtjes en custom shit zijn echt te dom voor woorden, die Nike IDs ook, nu kun je zien wat een kutsmaak mensen hebben aan de schoenen. |
http://www.comparestoreprices.co.uk/...xico-66-ii.jpg
prima dingen.. |
Citaat:
|
Allochthony heeft naar mijn mening ook wel een beetje het uitschot van de collectie gepost. Het lijken idd net kinderschoenen...
|
Citaat:
Meestal zien ze er beter uit. Een vriendin van me heeft de bovenste, zien er cool uit en schijnen erg lekker te zitten: http://modculture.typepad.com/photos...onit_faber.jpg |
oh, die bovenste wil ik ook. Ik heb normale basic niet opvallende overal bij passende schoenen nodig.
zijn ze duur? |
Citaat:
edit: Fabre 74' dus. Blijkbaar zijn die zwartwitte nergens te krijgen. |
Oh, en daarvoor dezelfde alleen toen de groene. ze lopen fucking lekker.
|
Ik heb deze schoenen nooit aangeschaft, weet niet waarom, niet echt mijn ding denk ik. Maar volgens mij lopen ze wel heel lekker als ik het zo hoor.
|
Ziek.
|
Nee, er zijn wel leukere sneakers.
|
|
Citaat:
|
Oh ik vind sommige modellen wel leuk, vooral bij jongens. Maar dat plaatje van Allochtony is idd echt te lelijk :eek:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:31. |