![]() |
Onderzoek
Ik ben bezig met een onderzoek hoe jongeren denken over de Wereld Winkel.
In dit kader heb ik een aantal vragen. 1. Weet je wat het doel is van de Wereld Winkel? zo ja, wat is het volgens jou? zo nee, wat zou het kunnen zijn? 2. Kom je er wel eens? waarom wel/niet? 3. Wat vind je van de producten die er worden aangeboden? 4. Zijn er dingen die je mist binnen de Wereld Winkel? ik weet niet zeker waar dit geplaatst moet worden. maar super bedankt alvast voor het invullen!! |
1. Ja, schuldgevoel afkopen.
2. Nee, waarom zou ik? 3. Ben ik niet zo van op de hoogte. 4. Goedkoop bier. |
dank je voor je reactie!!
|
1. Weet je wat het doel is van de Wereld Winkel? zo ja, wat is het volgens jou? zo nee, wat zou het kunnen zijn?
Nee, maar ik vermoed dat 't 'n multiculturele/spirituele winkel is. 2. Kom je er wel eens? waarom wel/niet? Nee, ik vind zulke winkeltjes vrij vaag en zweverig. 3. Wat vind je van de producten die er worden aangeboden? Die spulletjes zijn vrij nutteloos, maar ze ruiken vaak wel lekker :P. 4. Zijn er dingen die je mist binnen de Wereld Winkel? Nee, ik mis er niets. |
1. Weet je wat het doel is van de Wereld Winkel? zo ja, wat is het volgens jou? zo nee, wat zou het kunnen zijn?
Nee niet precies, maar mijn gok is iets met fair-trade :) 2. Kom je er wel eens? waarom wel/niet? Ben er wel eens geweest, voornamelijk als ik een cadeautje moet hebben en overal al ben geweest. 3. Wat vind je van de producten die er worden aangeboden? De dingen zijn meer versierselen, maar ze hebben ook andere dingen zoals thee enzo. Die thee is wel lekker! :D 4. Zijn er dingen die je mist binnen de Wereld Winkel? Niet bepaald. Daarvoor kom ik er te weinig. |
Ik kan nu al wat met de reacties. Maar ik ben altijd blij met meer natuurlijk(y)*O*
|
1. Diversiteit in producten vergroten, mensen in aanraking brengen met andere culturen
2. Een enkele keer, heb er niet veel te zoeken 3. Leuk, maar niet heel nuttig 4. Meer nuttige objecten, die als cadeau kunnen fungeren zonder in een la gepropt te worden. |
1. Een multi-culti winkel. Nutteloos spul verkopen.
2. Nee, waarom zou ik. 3. Nutteloos vooral. 4. Nee. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:05. |