![]() |
Aansteker Gas ?
Kun je daar enig gevoel van krijgen,ik hoorde dat namelijk van een kameraad.Ik denkt dat het enige wat je er van krijgt koppijn is. :rolleyes:
|
zou wel makkelijk zijn. maar ik krijg er alleen koppijn van.
|
Wat wil je dan gaan doen, een half uur aan je aansteker lurken??
Kan zijn dat je er dan lichtjes wazig van wordt. ;) |
Citaat:
|
Volgens erowid is zijn bijna alle inhalatiemiddelen erg slecht voor je!
bovendien als je een beetje effect wil moet je zo een navulfles komen maar daar komt t heel koud uit, dus ook niet echt prettig |
Dit soort "geintjes" (aanstekergas of andere oplosmiddelen etc."snuiven") zijn echt belachelijk. In engeland gaan jaarlijks meer mensen dood aan deze middelen dan aan heroine, cocaine en crack bij elkaar... Dat zegt al een hoop. Dit is dus echt nix en moet je dus ook niet aan beginnen(naar mijn mening)...
|
Citaat:
|
Dat is gewoon gas hoor, wat je dan naar binnen zit te lurken, lijkt me niet zo verstandig.
Kun je zelf ook bedenken, anders zou iedereen hun bek wel ff aan 't gasfornuis hangen, lekker goedkoop drug'je. |
ik wil niet flauw doen maar er zijn toch echt een hele hoop mensen die dat soort middelen gebruiken, vaak omdat ze het geld niet hebben voor andere drugs, of omdat ze gewoon niet aan drugs kunnen komen in hun omgeving.
En het is dus zeer riskant. |
Citaat:
Junkies heb je net zoveel met XTC (lichamelijk als geestelijk), Heroïne (écht lichamelijk) en coke. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:08. |