![]() |
voor eeuwig terzijde
als ik er straks niet meer ben
en u mij in uw handen heeft kan u mij dan vertellen dat ook ik me daar veilig voel en omringd mijn teder ziel de wereld die daar zou zijn moet simpelweg bij mij passen zodat ik op mijn gemak ben en mijn vele kleine stukjes zeer voor eeuwig terzijde leggen kan =================================== ik was met iets anders bezig, maar kreeg dit op papier, eens een keer heel wat anders ------------------ vows are spoken to be broken, feelings are intense, words are trivial, pleasures remain, so does the pain, words are meaningless and forgettable [Dit bericht is aangepast door ratsja (17-09-2001).] |
ja, anders wel, maar heeft wel impact... op de een of andere manier echt heel heftig...
xxx |
ekki: je HOEFT niet iets neer te zetten, hoor, als je niks zinnigs te melden hebt...
[Dit bericht is aangepast door ekki (18-09-2001).] |
Citaat:
khad toch liever iets anders geschreven. http://forum.scholieren.com/frown.gif |
mooi!
|
jemig, ik vind 'm errug mooi!
|
Weet je Ratsja, ik wou dat we niet hoefden te sterven om in een wereld te leven waar we thuis kunnen zijn, gelukkig. Dat 'willen' wordt meer en meer een 'geloof dat het kan', toch blijft het moeilijk.
Groetjes, Dreampoet ps: natuurlijk een mooi gedicht, maar voel me niet opperbest, en daarom dacht ik eerst aan het bovenstaande |
allen bedankt ....en ik hoop binnenkort met wat nieuws te komen....
groeten |
ik hou wel van dat "heel iets ander" vind het mooi, persoonlijk mooier als je andere stijl...
|
ja mooi ja
beetje 'eng', heb het niet zo op geloofszaken, maar ik vind dat het gedicht heel erg mooi is ookal... kus |
Citaat:
maar ik heb het ook niet op geloofszaken hoor, maar dit kwam er zo uit |
Citaat:
nee hoor iedereen zijn ding en ik snap serieus wel dat 'dit er zo uitkwam' heb nml ook weleens iets voor mezelf geschreven wat sloeg op een bep. afhankelijkheid van een God ofzo... liefs |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:25. |