![]() |
help?
hallo mensen,
normaal zou ik niet beginnen met zo'n topic maar ik heb toch even hulp nodig;) Er is dus een meisje, :p en zij is heel leuk. een paar maand geleden dacht ik dat ik verliefd op haar was en een maand daarna dacht ik, je kan toch niet echt verliefd zijn op iemand die je niet eens goed kent. Ik bedoel je kan zo iemand wel leuk vinden, maar als je echt verliefd bent dan ken je die persoon ook wel wat langer. tenminste zo denk ik erover. en aangezien het erg moeilijk is in contact met haar te komen(blijkbaar) wou ik het er maar bij laten liggen en haar vergeten. Dat blijkt dus heel erg moeilijk te zijn want ik kom haar zowat elke dag tegen of ik kom iets tegen waardoor ik aan haar denk. (en toch is het moeilijk om met haar in contact te komen:s) Ik doe haar krant, op donderdag zie ik haar sowieso want zij heeft dan in het lokaal naast ons en dan wachten onze klassen samen tot we naar binnen kunnen, ze zit in de klas van 2 goede vrienden van me, Ik praat wel eens met haar vriendinnen(met hun in contact komen lukt op een of andere manier wel) en ze valt gewoon erg op want ze is mooi:y Weet iemand van jullie mensen wat ik met deze situatie aanmoet? want dit maakt het mij erg moeilijk omdat het niet zo goed gaat met school:confused: alvast bedakt_O_ |
Op wat voor manier is het dan moeilijk om met haar in contact te komen? Ik ken je gevoel wel, trouwens. Als mijn crush op school is durf ik ook geen hoi tegen hem te zeggen en dan weet ik ook niet waarom.
Je kan proberen haar op te zoeken op hyves of jezelf uitdagen om gewoon koste wat het kost haar te begroeten op school en een gesprekje met haar te maken, hoe eng je het ook vind. |
Ik weet niet op welke manier, maar er is altijd wel een reden om niet een gesprek te beginnen. het kan ook zijn dat ik het gewoon niet durf bij haar, want bij andere meisjes gaat het veel simpeler:s,
Het is ook nooit het goede moment om iets te zeggen, heel vaak is ze al met iemand aan het praten en als ik er dan in een keer tussen kom dan denkt zij vast wel van: uhh...-O- En ik wil ook wel een betje positief overkomen groetjes |
Dat je verliefd bent op iemand die je niet helemaal goed (door en door) kent komt veeeel vaker voor dan je denkt!! Heb ik ook namelijk, maar probeer rustig aan te doen met gewoon eens een "Hoi" te zeggen, dan kijekn hoe ze reageerd. Je zegt dat je wel met haar vriendinnen kan praten, praat mt ze als ze ook al is zij erbij.
Als je echt echt niet met haar durft te praten of gedag te zeggen kan je nog altijd haar vriendinnen gedag zeggen en haar een verlegen glimlach toewerpen ;) |
bedankt ik zal het proberen:D
|
Jep, gewoon beginnen met hoi kan nooit kwaad. Als je twee van haar vriendinnen al een beetje kent, ben je op zich een heel eind. Op die manier kan je haar ook bij het gesprek betrekken.
|
Zoals I C U al zegt ben je al een heel eind. Je hebt vrienden in haar klas (hopelijk beetje toffe jongens!) en je kent haar vriendinnen een beetje. Je zegt dat je problemen hebt om goed in contact te komen..Ik zie anders mogelijkheden genoeg!
Ga eens stappen met je vrienden, probeer er achter te komen of ze die avond uitgaat en naar welke discotheek. Dit kun je makkelijk via haar vriendinnen. Zoals je al kan raden gaan jullie daar ook heen! Jij kent haar vriendinnen en jouw vrienden kennen haar (zitten haar vriendinnen in haar klas? Dat zou perfect zijn!) Reden genoeg om die avond wat samen op te trekken! ;) Niet te overdreven natuurlijk! Probeer haar na een tijdje wat af te zonderen zodat het 1 op 1 is.. Gezellig kletsen en dan halverwege een zin ineens stoppen met praten en je rustig naar haar toe bewegen! Op deze manier zijn mijn vorige vriendin en ik in contact gekomen. Zij was de beste vriendin van de verkering van een maat van mij. Avondje stappen met z'n vieren, die avond voor het eerst gezoend en een week later verkering! :) Succes! |
misschien beetje laat maar hier zit wel wat in:D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:40. |