![]() |
hoe wersier ik een meisje van 13
Hallo ik ben 12 jaar en heb een oogje op een griet van 13, ik ken haar al een tijdje maar ze zit ni bij mij op school.Kan iemand mij wat tips geven om aar te versieren
|
Weet je wat vaak wel werkt? Niet naar haar foto linken op een forum met duizenden mensen die ze niet kent! *O*
|
Lekker wersieren.
|
Hetzelfde als dat je een meisje van 12 wersiert.
|
Elke keer als ik deze topictitel zie, verwacht ik dat het van een gast van 20 is :(:D Dit forum wordt echt te oud.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Sja. Gewoon stap op d'r af en klets wat. Als ze terugkletst kun je vragen of ze met je naar de film wil. Kom daarna maar weer terug. |
Aardig zijn (complimentjes geven, contact houden, helpen met problemen)
Interesse tonen (Afspreken, dubbelzinnige vragen stellen, staren, kort aanraken) *O*Yaay, girls are easy |
Citaat:
Een complimentje, een grappige opmerking, mee uit vragen. Op een feestje vragen of ze met je wil schuifelen op Dromen zijn bedrog (heb ik gedaan toen ik twaalf was). |
Het is niet de bedoeling om foto's van anderen te plaatsen, ten minste niet op deze manier.
Verder kun je es met haar gaan praten, glimlachen, oogcontact maken, dat soort dingen. Wil best wel es werken :) |
thanks allemaal
|
graag gedaan
succes met wersieren |
schattig hoor
ik had met kerst trouwes me boompje weer puik wersiert |
(Naar aanleiding van je pm):
Ja hoor, "als drugs verslavend is ,, ben jij men drug" is een uitstekende "versierzin"! Succes! Laat je ons even weten wat haar reactie was? |
Citaat:
:D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:10. |