![]() |
stiltes...
Ik heb reeds vroeger een relatie gehad van 2-3 jaar, dus is het niet mijn eerste relatie.
Nu in mijn huidige relatie, een paar maandjes ver, zijn er soms wat stiltes.... Al denk ik dat dit wel de normaalste zaak is van de wereld... je kan moeilijk constant praten... Ik vraag me af of dit een invloed kan hebben op de relatie, al stoort het niet voor mij/haar. Hebben jullie dit ook soms? Alvast bedankt voor jullie antwoorden _O_ |
je zegt zelf dat je niet altijd kan praten en dat jullie het prima vinden, wat is dan het probleem?
|
ja, maar ik vraag jullie mening :)
|
lijkt me prima
|
Liever even stil dan alsmaar dom lullen om stiltes te vermijden.
|
sommige mensen zijn niet van die praters, dus heel gek vind ik het niet. Als 't verder nog wel leuk is iig
wij hebben elkaar ook regelmatig niks te vertellen. Tja als je samenwoont raak je wel eens uitgepraat. Ik wel tenminste. Maar /care |
Ik woon nu al meer dan 2 jaar samen met mijn vriend en ik zou het afschuwelijk vinden als er geen stiltes zouden zijn. Maar dat zijn geen ongemakkelijke stiltes, we voelens ons gewoon zo goed bij elkaar dat we niet continu hoeven te praten om de ander/jezelf te vermaken. Gewoon stil samenzijn (of ieder z'n eigen ding doen) is heerlijk vind ik.
Ik houd ook wel van praten hoor, daar niet van. |
In het begin van mijn relatie ratelde ik wat af, de meest onzinnige dingen, ik ben maar wat blij dat ik me nu ondertussen zo goed op mijn gemak voel dat ik af en toe mijn kop kan houden;) Ik denk dat het juist een goed teken is als je samen stil kan zijn en als dat dan goed voelt en het kan dus juist een goede invloed hebben.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:07. |