![]() |
Welk Nederlands pretpark is het beste?
- De Efteling Kaatsheuvel
- Attractiepark Slagharen - WalibiWorld Biddinghuizen ( Natuurlijk!!! ) ;) - Avonturenpark Hellendoorn - Koningin Juliana Toren Apeldoorn - Duinrell Wassenaar - Toverland Sevenum |
Ik vind sixflags of hoe het dan ook heet 't leukst in ieder geval, omdat ik voor de attracties naar zo'n park ga en niet voor shows of sprookjes.
|
De Efteling natuurlijk.
|
De Efteling is het grootst en heeft de mooiste attracties. Wel vind ik dat de allerbeste achtbaan van Nederland in Walibi staat, de Goliath.
|
de Efteling!
|
De Efteling, no doubt about it.
|
Walibi, zonder twijfel!
|
Efteling want naast de deur, massive vaak geweest en een bak vol herinneringen
|
Valkenier! :hartje:
|
Efteling. Walibi is ook wel leuk maar sfeerloos en het publiek is verschrikkelijk.
|
Ik ben niet zo pretparkerig. Ben wel een aantal keer in Walibi (toen nog Six Flags) geweest, en volgens mij ben ik ook eens in Hellendoorn (bagger) en Slagharen (wel oke) geweest, maar nog nooit in de Efteling.
|
Ik vind Duinrell trouwens ook wel ruig want die hebben zo'n rodelbaan, en die is vet.
|
Geen.
|
Ik stem voor Nienoord! Want daar kon je kijken naar een modelspoorbaan waar het dan soms ging onweren (heul eng!), en ezelrijden, en een ritje maken in een minitreintje, en spelen in de grote speeltuin! Jeugdsentiment :cool:
*O* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jaah dat is waar. Als ik niet naar de attracties zou kijken, zou ik ook Duinrell doen, omdat dat zwembad echt gewoon te gek is! Super, ben er al stuk of 3 keer geweest, dit najaar ga ik een weekendje...:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Efteling. (y)
|
Citaat:
|
en je eindigt onder water zonder het te weten en die buizen zijn smal (niet dat ik breed ben) en die twee trechters hebben ze vervangen door één stomme :(
|
Eén stomme? Als je het goed doet ga je snoeihard.
|
Ik vind die twee glijbanen met zo'n bootje wel leuk, en anders wel die nieuwe witte. Waar je zowat afgeschoten wordt. XD
|
Efteling.
|
Citaat:
Leuk voor de claustrofoben onder ons :') |
Citaat:
|
Mijn slaapkamer, wink wink, nudge nudge.
|
Heeft die glijbanen dan? :p
|
Citaat:
|
Ik ben meer van de dierentuinen. Maar ik heb een zwak voor Slagharen. Slagharen is schattig.
|
Efteling! Geweldig, ik kom er altijd helemaal tot rust. Ik kom er elk jaar sinds ik twee ben. :bloos:
|
Citaat:
|
Ik vond vroeger Walibi Flevo/Six Flags leuk, maar ikweet niet meer wanneer ik voor het laatst geweest ben, en volgens Wiki was het vóór 2000 heel anders dan nu. Maar ik kan me de El Condor nog herinneren, die was toen nieuw en supergaaf.
Voor de rest heb ik ook goede (vage) herinneringen aan de Efteling. Het sprookjesgedeelte deden we vroeger (6jr.) vaak aan, daarna (rond 12 jr.) niet meer. |
Citaat:
Volgens mij is het nu heel anders dan vroeger, ben er duisent jaar niet geweest. |
Waar is drievliet? :p
Ik ben al een hele tijd niet meer in pretparken geweest, maar ik vond walibi/six flags het leukste. Ik ben immers wel van de achtbanen. |
Ik vind de efteling het leukst!!
|
De el condor vind ik juist een lompe achtbaan.
|
Eftelingeftelingefteling :)
|
SixFlags, maar niet als het mooi weer is. De weersvoorspelling moet slecht zijn, en meevallen als je er bent.
Met je regenponcho in de Goliath geeft leuke fotomomenten :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:49. |