![]() |
Ik verander
Hallo
de laatste tijd weet ik geen weg met me zelf ik ben een ex anorexia patient en nu heb ik een beugel niks smaakt me ik heb nergens zin in alleen in drinken maar ik maak me zorgen over me zelf ik eet amper en voel alles achteruit gaan ik ben sneller moe snel last van mijn milt en de inspanning die ik vroeger kon zijn nu te zwaar ik heb schrik dat ik terug zou vallen mijn herrinering aan vroeg waren niet geweldig ik zit eigelijk met de vraag is het normaal dat ik zo reageer op mijn beugel gaat dat weer weg Groetjes Axelle ps: als het verkeerdt staat schiet me aub niet dood ik wist niet waar het hoort |
Hoe lang heb je je beugel en heb je last van je mond?
|
Citaat:
|
Zo'n blok, bedoel je? Zoals dit Of dat dat gedeelte van onder dan ook bij de bovenkaak zit?
|
de eerste week met mijn beugel at ik ook (bijna) niks, volgens mij is dat normaal, omdat je beugel in het begin zo raar aan voelt, en niet lekker zit enzo. Verder is het logisch als je bijna niks eet, enorme dorst hebt.
Wees de komende weken extra lief voor jezelf en het gaat vanzelf over, na 2 weken voelde ik NIKS meer van mijn beugel. Maar ik heb dan ook een plaatjesbeugel. Ik weet niet of dat verschil uit maakt in pijn? Als het goed is, is alles zo weer over, en krijg je weer honger. Wel moet je een vast eetpatroon aanhouden, en natuurlijk GENOEG eten. Dat is volgens mij de enige manier zodat je niet terugvalt. Verder kan ik niks voor je doen, sorry, het gaat vanzelf over, gewoon eventjes geduld hebben.. xx veel succes |
Drink milkshakes dan hoef je je geen zorgen te maken dat je te weinig gaat wegen;) en gewoon veel energy enzo word je niet zo snel moe todat je weer normaal kan eten begin is met ipv brood crackers en bouw et langzaam op succes ermee;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:35. |