![]() |
Dexter (S4)
En de main badguy gaat worden...
John Litgow! http://ausiellofiles.ew.com/2009/05/...gow+joins+cast 27 september zal de eerste aflevering worden uitgezonden. Citaat:
|
Oeh Dexter, die was ik even helemaal uit het oog verloren :eek:
|
euh over 4 maanden pas ok
|
Dexter is awesome.
|
Oeh, leuk!! Jammer genoeg duurt 't nog wel even, maar ik ga denk ik maar gewoon weer alle eps bekijken (y)
|
Klinkt erg goed jammer dat we nog zo 4 maanden moeten wachten op nieuwe seizoen.
|
De nieuwe bad guy. :rolleyes: |
Daarom is ie juist geniaal. Cliffhanger!
|
Ik ben samen met m'n vriend weer bij seizoen 1 begonnen met kijken <3
|
|
vet!
|
woohoo
ziet er weer mooi uit. en litgow is echt geweldig als bad guy. cliffhanger en ricochet iemand? |
Ik ben benieuwd. :)
|
Excuses voor de (off topic) bump, maar even een klein vraagje tussendoor.
Weet iemand wanneer seizoen 3 uitkomt op dvd, ik wil namelijk al m'n dvds orgineel hebben en ik ben niet zo van dat downloaden xD |
Shit is gelekt!
|
ik zag dat 4.01 er al was.. Maar of het echt is.. Men zegt van wel maar dan is het wel een maand te vroeg!
|
ja is echt, erg goede aflevering weer.
|
mooi, straks een gucken.
|
ik ga hem dus echt nog niet kijken, dan kan ik weer niet wachten tot deel 2 :o
|
nou, toch maar gedaan net :) het voorspelt veel goeds!
|
John Lithgow <3 Echt, wat een gave acteur is dat!
|
Ja ik heb 4.01 ook maar gekeken. Inderdaad weer een lekker begin. Zeker na S3 was het wel weer nodig vond ik!
Ben nu wel benieuwd naar de rest! Offtopic: Michael C Hall (Dexter) is getrouwd met Jennifer Carpenter (speelt zijn zusje Debra Morgan in Dexter) Voor de gene die het nog niet wisten.. Lijkt me raar om je vrouw als je zus te moeten zien tijdens je werk.. |
ach, voor dat salaris heeft men er dat wel voor over lijkt me :)
|
fuckkkk, is er iemand anders ook zo extreem pissig dat Lundy (hoogstwaarschijnlijk) dood is??
:mad::mad:(n) |
Citaat:
Maar ik vind ook dit seizoen wel weer érg tof :) En John Lithgow, hoe briljant is die gast gecast <3 |
John Lithgow is awesome :cool:
|
Citaat:
ik heb hem dan al wel gezien, maar toch :) het is inderdaad een bedroevend einde voor een dexteraflevering :( |
Citaat:
|
Het is gewoon wel netjes om bepaalde dingen in een spoilertag te zetten.
/Metal OT: Vandaag! Hoe lang duurt het doorgaans dat die afleveringen een beetje degelijk geshared en al online staan? :) |
met nieuwsgroepen kun je ze binnen enkele uren binnenhalen, met torrents duurt het iets langer voor er fatsoenlijk geseed wordt.
|
de preview van volgende week belooft erg veel goeds! :)
Spoiler
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
|
Citaat:
(Dat je op maandag/dinsdag/woensdag nog met spoilers post, lijkt me logisch, maar zaterdag is gewoon 5 dagen na de uitzending...) |
my thoughts exactly
|
Citaat:
|
Onzin, ik heb pas afgelopen week alle 7 afleveringen gekeken en heb tot die tijd hier en op andere fora Dexter topics gemeden als de pest. Doe je dat niet dan ben je te dom om te kakken en is het je eigen fout.
|
Citaat:
Die scene van Debra was echt mooi, ik zat met tranen in mn ogen. En hoe Dexter daarop reageerde, ook heel goed. Badguy van dit seizoen is creepy! Ik ken hem van Third Rock dus dit is echt zo anders. :D Ik vind dit vierde seizoen het beste tot nu toe denk ik samen met Seizoen 1. :) |
mja ik vind dat ook wel ja. hij is weer lekker aan het nadenken over zijn mogelijke emoties etc :)
Spoiler
|
Citaat:
Spoiler
|
Ik wil nog maar weer even zeggen dat John Lithgow echt een héld is!
|
Citaat:
Spoiler
en lithgow fans moeten even ricochet gaan kijken, als ze dat nog niet gedaan hebben :) |
Ookal ben ik pas bij seizoen 1 wat een kk vette serie(y)
|
Ik had het zelfde idee als Rationeel!
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
Spoiler
|
Spoiler
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
Spoiler
|
Pff; ben ik nu de enige die een dergelijke constructie al tijden zag aankomen?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:21. |