![]() |
het betere knip en plakwerk
Jongelui,
hier een berichtje van een docente. Net als ik, zullen vele van mijn collega's werkstukken steekproefsgewijs, dan wel bij twijfel googlen of domweg een regel intypen op scholieren.com Gebruik werk van anderen niet hier voor het betere knip en plakwerk, zonde van jouw tijd en van die van de docent en je scoort er hooguit een onvodoende mee. Als je het wilt gebruiken, zet het dan verdorries op zijn minst in je eigen woorden. Reden dat ik dit hier typ is dat ik nu kleine werkstukjes zit na te kijken en er achter kwam dat ik weer eens knip en plakwerk van anderen zit na te kijken. Dit heet plagiaat. In de onderbouw kom je er wellicht nog mee weg, maar in de bovenbouw en zeker in het vervolgonderwijs kan dit betere knip en plakwerk negatieve gevolgen voor je hebben. Een gewaarschuwd mens telt voor twee. groet, de juf. |
sorry :'(
|
je bent gewaarschuwd bartje!!!!11111
|
Overigens, Petra, wil ik u er nog wel even op wijzen dat "knip en plakwerk" niet de juiste term is, dit moet "knip- en plakwerk" zijn. Verder is, voor zover ik weet, "verdorries" geen woord.
Succes met nakijken verder! :) |
Citaat:
|
knippen en plakken doe je op de pabo
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Waar noemen ze een docente op de middelbare school in godsnaam nog juf..
|
De discussiewaarde van dit topic is niet echt hoog. Ik sluit dit topic.
Het wel of niet knippen en plakken is de verantwoordelijkheid van de student zelf. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:04. |